Fraud Blocker
לוגו צמח החיים מקבוצת ליקוטבע

איך יודעים שהתוסף הוא הטוב ביותר לסיוע עם הבעיה שיש לי?

בני האדם ידעו עוד מהעידן הקדום להיעזר בטבע לריפוי וסיוע להתמודדות עם תופעות גופניות. האיורוודה – תורת הרפואה ההודית, הנטורופתייה, וגם חברות התרופות הקונבנציונאליות עושות שימוש בצמחי מרפא שעם השנים נחקרו ונמצאו יעילים לטיפול בתופעות מסוימות במינונים חשובים.

לטבע כמו לטבע יש את הזמן שלו והדרך שלו לפעול. אנחנו בעידן המודרני אוהבים לקבל הכול מיד כאן ועכשיו אך כל מי שמטפל/ת בצמחים /פרחים /בעלי חיים יודע/ת שכדי לגדל צמח צריך לפנות לו מקום באדמה, לזרוע, לדשן, להשקות ולטפח עד שהוא גדל, וגם אחרי שהוא גדל יש לנהוג בו בסבלנות ובעדינות ממש כמו שמבשלים תבשיל קדירה ארוך על פתיליה.

עדיין לא המציאו את התוסף לסבלנות.
ולפעמים, בטח שכשאנחנו מתמודדים עם בעיה או מחלה, אנחנו רוצים לקבל פתרון מהיר ויעיל. 

חשוב להבדיל בין סימפטום לבין הבעיה עצמה.

סימפטומים שונים כמו יתר לחץ דם/ רמות סוכר גבוהות/ רמות שומנים או כולסטרול LDL גבוהות בדם יכולים להעיד על בעיה חמורה יותר כמו טרשת עורקים/ כבד שומני  חס וחלילה. אלה שתי הבעיות הגדולות שמהן סובלת מרבית האוכלוסייה בעולם המערבי וממנה אחוזי התמותה הגדולים ביותר. המצטרפות למחלות כרוניות/ סופניות וזקנה.

בד בבד עם השיפור הטכנולוגי והיצע המזון הרב גדלות מצד אחד הבעיות כמו זיהום האוויר, פחות ופחות תנועה ושימוש במזון מעובד ותעשייתי. כשמהצד השני גדלה גם המודעות לכוחות של הטבע וצמחי המרפא ולחשיבות של ניהול ושמירה על אורח חיים בריא. 

יחד עם ההסתכלות ההוליסטית הכוללת על המכלול של בעיות הגוף ולא טיפול רק בבעיה אחת / בסימפטום אחד. 

שימוש בתוספי תזונה נועד לסייע לגוף להשלים את החוסרים שלו ברבדים שונים. מחסור ברכיב תזונה חיוני קטן ככל שיהיה יכול להשפיע על מספר מערכות ולהתבטא בגוף בהמשך בצורות שונות.

ולכן גם ההשלמה של הרכיב החסר לא תעצור את ההפרעה או הבעיות שנוצרו ביום אחד אלא תמלא את החוסרים עד שהגוף יתרגל.

מה מבדיל את התוספים שלנו מתוספים אחרים/ מצמחי המרפא עצמם?

לפני שבוחרים תוסף חשוב מאוד לוודא מספר פרמטרים חיוניים שמתקיימים בו:

בכל תוספי הבריאות שלנו קיימים האישורים והתקנים המחמירים ביותר ואף בוצעו בהם מחקרים קליניים להוכחת היעילות שלהם בבני אדם. התמציות המרוכזות בחלקן מלוות בפטנטים רשומים מיוצרות במפעלים האיכותיים ביותר ובריכוז היעיל ביותר על הגוף.

לכל אחד מהתוספים שימוש בצמח/י מרפא ייעודי/ים במטרה לסייע לטפל בבעיה מסוימת אך כמו צמחי מרפא רבים בנוסף לטיפול בבעיה הספציפית יש להם תועלות רבות נוספות. 

בשונה משימוש בצמח הגולמי בלעיסה/ חליטה, במקרה של יצירת תמצית מריכוז החומרים הפעילים בצמח יש כמות גדולה בהרבה של החומרים הפעילים. והיכולת של התוסף להשפיע גבוהה בהרבה מאשר השימוש בצמח הגולמי.

בנוסף, מקור הצמח בתוסף מוכר וידוע. במיוחד כשמדובר בשימוש בצמחים הגדלים בגידול אורגני – ללא שימוש בחומרי הדברה וכימיקלים רעילים. 

אנחנו מקפידים להביא את התמציות של צמחי המרפא מהם נוצרות הפורמולות המיוחדות של תוספי הבריאות שלנו, מהמקורות האיכותיים ביותר. מה שמתבטא לרוב בעלויות גבוהות יותר.

בתוסף ליקוריץ המקורי
מיצוי הליקוריץ שלנו הינו המיצוי (היחיד) שהוכח כיעיל לעצירת שקיעת הכולסטרול המחומצן (הפלאק) בעורקי הדם בשני מחקרים קליניים.
במיצוי ריכוז גבוה של החומרים הפעילים הטבעיים אשר בשורש הליקוריץ’  וריכוז נמוך מאוד של החומצה הגלצריזית שמעלה את לחץ הדם.

מסיבה זו, למרביתם הגדול של המשתמשים בתוסף שלנו לא עולה לחץ הדם בעקבות השימוש בתוסף והיתרונות הגדולים של התוסף יכולים לבוא לידי ביטוי ולהשפיע על סימפטומים נוספים וחיוביים שמשויכים לצמח הליקוריץ.

כך גם לגבי התוסף גדילטבע

המיוצר משלושה צמחי מרפא עוצמתיים שנבדקו ונמצאו כיעילים לניקוי טיפול ושיקום הכבד.

את המינון וההרכב הייחודי של התוסף הזה רקח עבורנו במיוחד ההרבליסט הקליני עדו קרן והוא מסביר בסרטון איך התוספים עובדים יחד- בסינרגיה ומשפיעים יחד על תופעות שונות בגוף.

כמה זמן צריך עד שאפשר לראות את ההשפעה?

לכל תוסף ולכל אדם תגובה שונה בהתאם למשתנים רבים. כמו למשל: האם התוסף נצרך לבד או ביחד עם תוספים אחרים?
האם נעשה שימוש בתרופה לטיפול בבעיה במקביל?
האם מתבצעת פעילות גופנית ואם כן איזו ובאיזו עוצמה?
האם התזונה טובה או לקויה?
מה הגיל / המצב הגופני של האדם  וכד’.

כחברה המלווה אלפי לקוחות מזה יותר מעשור אנו יודעים לומר שישנם סימפטומים שניתן לראות בהם שיפור תוך תקופה קצרה יותר ויש תופעות שניתן לראות בהן שינוי אחרי שנה.

אחת הסיבות שאנחנו מתעקשים עם הלקוחות שלנו על ביצוע הבדיקות נובעת מהרצון שלהם ושלנו לראות האם חל שינוי בעקבות השימוש בתוספים ואם כן איזה ומה נדרש עוד?

איך יודעים שהתוסף באמת עובד?

בראש ובראשונה לכל אחד יש את היכולת להעיד באופן אישי על התחושה הפיזית מעת התחלת השימוש בתוסף/ים. כמובן שכעבור זמן מסוים (המשתנה באופן אינדיבידואלי מאדם לאדם), ניתן יהיה לשים לב לשינוי גדול יותר בסיבה /הסיבות בעקבותיהן התוסף נצרך מלכתחילה.

לקוחות רבים שלנו מדווחים על שיפור בסימפטומים רבים נוספים שכלל לא שייכו אותם לתוסף בעקבות השימוש ואנחנו יודעים לספר להם שבמקרים רבים מדובר בהשפעות מוכחות שנחקרו אודות הצמח/ ים שבתוסף.

ואי אפשר בלי להזכיר את בדיקות האולטרסאונד לעורקי הצוואר ולכבד שומני שיכולות לתת לנו תמונה מדויקת על יעילות התוספים. 

האם יש התנגשות בין תוספים לתרופות?

היועץ המדעי שלנו ד”ר גיל יוסף שחר M.D ראש המרכז לרפואת הרמב”ם,
ממליץ לקחת את כל התוספים שלנו במרחק של שעתיים מכל תרופה.
ובמקרים נדירים יכולה להיות השפעה נוגדת אך במרבית המקרים אין השפעות נוגדות של המוצרים והצמחים עם תרופות.
מסיבה זו בין היתר אנחנו ממליצים לכל מי שנוטל.ת תרופות להיוועץ ללא עלות עם הצוות הנטורופתי שלנו.

במידה ויש מוצר עם התווית נגד, זה גם יופיע על תווית המוצר באופן מפורש.

איך משלבים בין התוספים לתועלת מירבית?

לכל צמח יש את התועלות הייחודיות והשימוש המתאים לו ביותר. נטורופתים והרבליסטים קליניים מומחים יודעים לבחור בין צמחים שונים ולשלב ביניהם יחד כדי למקסם את התועלות השונות ולהביא לסינרגיה בין רכיבים שונים.

באופן הזה כל צמח פועל יותר טוב יחד עם הצמח הנוסף מאשר לו היה עובד לבדו.

במקרים מסוימים לקוחות המעוניינים להגיע לתוצאה טובה יותר במשך זמן קצר יותר יוכלו לצרוך מספר תוספים יחד כדי לעשות פעולה משלימה על הגוף ולעזור לו לפעול טוב יותר ומהר יותר.

אך גם במקרה של שימוש במספר תוספים יחד אין לאף אחד אפשרות למדוד ולהעריך את משך הזמן שייקח לגוף לתקן את המערכת הפגועה בעקבות החוסר/ים התזונתי/ים.

איך ניתן לשלב תוספים כך שיתאימו לי באופן אישי?

צוות הנטורופתים שלנו זמין לשאלות ופניות
וניתן לפנות אלינו לשירות הלקוחות במספר הטלפון 04-9014848 שלוחה 2
ולתאם שיחה עם אחד הנטורופתים המקצועיים שלנו ללא עלות.
או באמצעות הטופס כאן בתחתית העמוד.

לשיחה כדאי להצטייד מראש בבדיקות דם עדכניות המציגות תוצאות רבות ככל הניתן של מצב הגוף-
לרבות מצב רמות סוכר/ רמות שומנים / כולסטרול / לחץ דם  ערכים תזונתיים ויטמינים ומינרלים.

נשמח לסייע גם לך לנהל ולשמור על אורח חיים בריא בעזרת התוספים הבדיקות וההמלצות שלנו ואנחנו פה לשירותך בכל עת.

יש לך שאלות?

ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או בקליק

רוצה מענה מהיר ואישי לשאלות שלך?
אנחנו כאן בשבילך.
מזמינים אותך לשיחת כוונון אישית ללא עלות עם הנטורופטית שגית ביבי.

שגית ביבי , מוסמכת לנטורופתיה (N.D*) וצמחי מרפא, בעלת ניסיון רב גם בתחום המקצועי ובתחום הייעוץ והשיווק של תוספי מזון. בעלת קליניקה מעל 17 שנים מומחית לטיפול טבעי בירידה במשקל, בעיות במערכת העיכול ובעיות מטבוליות.
מטפלת דרך התאמה אישית של תפריט תזונה, צמחי מרפא ותוספי מזון לזירוז תוצאות מהירות.

שגית תשמח לענות על השאלות שלך ולסייע לך לבחור בתוספים המתאימים לך.

לסיוע מהיר ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או באמצעות הטופס

Verified by MonsterInsights