Fraud Blocker
לוגו צמח החיים מקבוצת ליקוטבע

בדיקת אולטרסאונד כבד שומני

אנו שמחים ומתרגשים לבשר כי המרכז לרפואת הרמב”ם בשיתוף חברת צמח החיים, שדרגנו את מכשיר האולטרסאונד הייחודי שלנו למכשיר חדש ופורץ דרך הנחשב לאחד המכשירים המתקדמים בעולם, עם יכולות שלא נראו כמותן עוד בישראל עד כה.

המכשיר החדש מאפשר לנו לבצע בדיקה חדשה ייחודית מסוגה בישראל ובלעדית ברמת הדיוק והאינפורמציה הניתנת בעקבותיה:

בדיקת האולטרסאונד לכבד שומני. 

כבד שומני נחשב לאחת התופעות הבריאותיות החשובות מאוד לטיפול, ועוד יותר חשובה לאיתור מוקדם משום שהיא אינה מורגשת ואין אינדיקציה לדעת את קיומה, מבלי לבצע בדיקה מתאימה כמו זו. 

כיום עדיין לא קיימת בדיקה שאינה פולשנית המסוגת לאתר ולאבחן בצורה מדויקת וודאית את תופעת הכבד השומני.

צמח החיים בשיתוף המרכז לרפואת הרמבם

רבים בישראל, סובלים מבעיות שונות ומתחלואה רבה,  לרבות תחלואה לבבית, תחלואה של כלי הדם סוכרת ועוד. כתוצאה מכבד שומני מבלי להיות מודעים לכך.

כבד שומני הוא הגדרה למצב שבו יש עודף של תאי שומן בכבד.
נהוג למדוד את נפח השומן בכבד בין 5-10% כדי לאבחן כבד שומני.  

למה חשוב למנוע היווצרות של כבד שומני?

היות והכבד בעל תפקיד מרכזי בפעילות הגוף, סילוק הרעלים וויסות חומרים ויצירת חומרים חיוניים ועוד. פגיעה בתפקוד שלו תפגע בפעילות הגוף ותוביל לבעיות רבות.

היווצרות שומן עודף בכבד מאיטה, מחלישה ופוגעת בפעילות הכבד ועלולה במקרים רבים (20-25% כפי שמראים מחקרים עדכניים) לפתח דלקת כרונית בכבד, שחמת כבד ומגדילה את הסיכון משמעותית לסרטן כבד.

מה הסיכוי שיש לך כבד שומני?

מעל גיל 50 כנראה שהסיכון לא קטן. (20-30%) מכלל האוכלוסייה סובלים מדרגות שונות של כבד שומני. מתוך האוכלוסייה בעלת משקל יתר המספרים מגיעים ל60%.

בשונה מסימפטומים לטרשת עורקים בה יש משקל רב מאוד לכמות הכולסטרול בדם, במקרה של כבד שומני לרמות הכולסטרול יש חשיבות אך היא לא תמיד יכולה להעיד על הימצאות כבד שומני בגוף.

למעשה כבד שומני יכול להיווצר גם אצל אנשים שאין להם משקל עודף, ויש להם רמות כולסטרול טוב נמוכות וגורמים נוספים.

איך מתבצעת הבדיקה לכבד השומני?

בדיקות האולטרסאונד לכבד השומני,  מתבצעת במרכז לרפואת הרמב”ם בראשון לציון ונדרש לתאם עבורה תור מראש ולהצטייד בבדיקות דם עדכניות (עד שלושה חודשים מיום הבדיקה) לקבל תוצאות והסברים לאחר הבדיקה. 

בדיקת האולטרסאונד החדשה,  אורכת דקות ספורות ועובדת באמצעות מעבר של המכשיר על כל אזור הכבד ומודדת את האזורים החשובים בו ויכולה לזהות גם גושי שומן בכבד גם אם לא כל הכבד שומני ומדדים נוספים בטווח בין כבד בריא לכבד שומני.

צפו בדניאל בן מרדכי מסביר על הבדיקה ועונה על השאלות החשובות ביותר.

על המכשיר:

Aplio i800 תוכנן לספק דיוק קליני יוצא מן הכלל ופרודוקטיביות מחלקות. תמונות צלולות עם רזולוציה וחדירה משופרים, כמו גם שפע של כלים מומחים בתחום הבריאות לנשים עוזרים לך להשיג את התשובה האבחנתית שלך במהירות ובאמינות.

חווית הדמיה של זרימת צבע עם פרטים והגדרה ללא תחרות הדמיה מיקרו-וסקולרית מעולה (SMI) מרחיבה את טווח זרימת הדם הנראית לעין כדי להמחיש זרימה מיקרו-וסקולרית במהירות נמוכה שטרם נראתה עם אולטרסאונד אבחנתי.

במרכז לרפואת הרמב”ם אנו מבצעים גם בדיקות CIMT לבדיקת עובי הפלאק בדפנות עורקי הצוואר המאפשרות לנבא ב 85% את תפקוד העורקים בגוף, לסייע באבחון מוקדם ולהימנעות מטרשת עורקים.  גם בדיקה זו מתבצעת ע”י מכשיר האולטרסאונד החדש שלנו וניתן לבצע אותה במקביל לבדיקת הכבד השומני.

במקרים רבים קיימת חפיפה בין עובי גבוה של פלאק בעורקים וכבד שומני.

לא תמיד התופעות חופפות אך את שתיהן חשוב לבדוק לאחר גיל 50 מאותה הסיבה – לשתי התופעות אין סימנים מוקדמים למעט התופעות הבאות:

סיבות וגורמים גופניים שיכולים לאותת על כבד שומני /פלאק גבוה בעורקים:

עלות בדיקות האולטרסאונד:

בדיקת עובי דופן עורקי צוואר (CIMT) –
480 ש”ח

הזמנה ותשלום עבור בדיקת CIMT מזכה אותך 
בהנחה חד פעמית של 10% ברכישתך הבאה על כל המוצרים באתר!

בדיקת כבד שומני –
890 ש”ח

שתי הבדיקות יחד-
1220 ש”ח (150 ש”ח הנחה)

הזמנה ותשלום עבור בדיקה משולבת של CIMT וכבד שומני מזכה אותך
בהנחה חד פעמית של 20% ברכישתך הבאה על כל המוצרים באתר!!!

 

בונוס מיוחד ( בשווי 600 ש”ח)

המחיר כולל גם שיחת ייעוץ יסודית לאחר הבדיקה, לצורך ניתוח התוצאות ומתן המלצות פרטניות בהתאם למצבך, בדיקות הדם שלך ופרמטרים אחרים.
השיחה תבוצע על ידי הצוות המקצועי של חברת ‘צמח החיים’ שעבר הדרכה על פי שיטתו של ד”ר גיל יוסף שחר (M.D) והנטורופטית שגית ביבי.

הבדיקות יתנו לך מידע על מצבך ובריאותך, באופן ששום בדיקה אחרת או בדיקת הדם לבדה, לא תוכל לספק לך.
יתאפשר לך לראות מעט ממה שמתחולל בתוך הגוף שלך.

אם קיבלת החלטה להיבדק באחת או בשתי הבדיקות אנו מזמינים אותך להשאיר את הפרטים בטופס ונחזור אליך בהקדם לקביעת תור וקבלת הנחיות נוספות.
זה הזמן לבוא להיבדק כדי להישאר בריאים!

Verified by MonsterInsights