Fraud Blocker
לוגו צמח החיים מקבוצת ליקוטבע

אריה חביב בין קורות השער של צמח החיים

הוא היה אחד השוערים הטובים ביותר שידע הכדורגל המקומי. בין היתר הוא זכה עם הפועל יהוד בגביע מדינה היסטורי והגן על שערה של נבחרת ישראל. היום הוא אחד הבעלים של חברת צמח החיים, הלוא הוא אריה חביב, והוא כאן כדי לספר את סיפורו האישי לאחר הקריירה הספורטיבית הענפה.

אריה חביב

בקרוב אריה יחגוג יום הולדת 68, אך מי שפוגש ומשוחח עמו בטוח כי מדובר באיש צעיר ונמרץ, והכל תודות לתוספי התזונה ששינו את חייו.

תוכן העניינים

מסקפטיות מוחלטת לחיים אחרים תוך מספר חודשים

“בגיל 40 תליתי את הנעליים ופרשתי מכדורגל. עיקר הפעילות הספורטיבית שלי לאחר מכן באה לידי ביטוי בהליכות יום-יומית עם אשתי אסנת.

בשלב מסוים הרגשתי כי משהו לא בסדר איתי, בזמן הליכה סבלתי מלחצים ברגליים, עד כדי כך שלא הייתי מצליח להדביק את הקצב של אסנת.

סיפרתי על כך לחברי איציק רנד שאמר לי תכף ומיד, תתחיל לקחת את הליקוריץ', אך אני ביטלתי אותו. במשך כל חיי הייתי אנטי כדורים, הייתי הודף אותם על מגרש הכדורגל, אך גם כשהיה כואב לי הראש נמנעתי מלקחת אקמול או אופטלגין. איציק התעקש והסביר לי את מה שקרה לגוף שלי.
בתור ספורטאי הייתי מתאמן בכל יום במשך שעות ארוכות, וישנו שלב הנקרא אובר טריינינג – אימון יתר, וזה מייצר רדיקלים חופשיים בגוף. הרדיקלים גונבים יון מהכולסטרול ולמעשה מחמצנים אותו. ברגע שהכולסטרול מתחמצן הוא מייצר מולקולה של שומן הנדבק בעורקים, ועם הזמן זה מייצר חסימות בכלי הדם.

כל עוד הייתי צעיר יותר ומתאמן באופן קבוע, על פניו הכל היה בסדר, אך ברגע שהפסקתי להתאמן באותו הקצב הדברים השתנו. החלודה כבר הייתה קיימת בצנרת, ולאט לאט היא החלה להיערם.
משם מגיעות לא מעט צרות.

להגיד לכם שאיציק שכנע אותי? הוא לא. נשארתי סקפטי והמשכתי הלאה”.

אריה חביב שוער הפועל יהוד ונבחרת ישראל בכדורגל

הסטטיסטיקה שגרמה לי לחשוש לחיי

“לאחר שבועיים איציק ביקש להגיע אליי הביתה, אני רוצה להראות לך משהו הוא אמר. הדלת שלי תמיד פתוחה והוא הגיע לקפה. השאלה הראשונה ששאל אותי הייתה האם אני יודע באיזה ממוצע גיל מי שהיו ספורטאים מקצועניים הולכים לעולמם. לא הבנתי את הקשר וגם לא ידעתי את התשובה. איציק הוציא דף עם נתונים שאסף והראה לי כי מדובר בגילאי 63-73. בנוסף הוא הציג בפניי רשימה של כ- 36 שחקני עבר, עם 18 מהם שיחקתי אך הם כבר הלכו לעולמם.

נבהלתי ומיד אמרתי לאיציק, תביא לי את הליקוריץ' המדובר. כך בכל בוקר במשך ארבעה חודשים לקחתי ליקוריץ' על קיבה ריקה, בדיוק לפי ההוראות של איציק.

להגיד לכם שזה עשה לי משהו? לא, זה לא שינה דבר. בהליכות עם אשתי המשכתי להרגיש לחצים ברגליים ונשרכתי אחריה. שוחחתי עם איציק ואמרתי לו שהוא מבזבז לי את הזמן לחינם עם הליקוריץ', אך הוא התחנן ממש. תמשיך עוד ארבעה חודשים הוא אמר, ואם לא יהיה שינוי אני מרים ידיים. הסכמתי.

עברו עוד שישה שבועות ואז הגיע הבום. הרגשתי כאילו הדליקו לי שאלטר בגוף. פתאום בהליכות עם אשתי לא רק שהלחצים ברגליים פסקו, אלא הכל התהפך. אני הלכתי קדימה והיא נאלצה לרוץ כדי להדביק אותי”.

גם המשקפיים ירדו מהפנים

העובדה שהלחצים ברגליו נעלמו שימחה מאוד את אריה חביב, אך היה זה רגע נוסף בו ירד לו האסימון על עוצמתו הגדולה של מיצוי הליקוריץ' שהחל לצרוך בכל יום.

במסגרת עבודתו אריה היה נמצא על הכביש במשך שעות ארוכות בכל יום, וכמו רבים מאזור גיל 40 ומעלה, גם הוא נזקק למשקפיים בעת נסיעה כיוון שלא ראה מספיק טוב למרחק. יום אחד אריה הכניס את רכבו למוסך ולקח את הרכב של אחיו במקום, אך רצה הגורל והוא שכח את משקפיו ברכבו שלו.

“אני זוכר שהתלבטתי אם לחזור למוסך או לא, אבל אמרתי לעצמי מה כבר יכול להיות. התחלתי בנסיעה ושמתי לב לדבר מדהים. שלטים שהיו במרחק של מאה מטר קדימה ממני, כאלה שקודם לכן יכולתי רק לראות את הצבעים שלהם אך לא מה כתוב עליהם, פתאום ראיתי כל אות בצורה חדה וברורה.

מאז עברו 6 שנים ועדיין לא החזרתי את המשקפיים, אני פשוט לא צריך אותם יותר בנסיעה ברכב. כמו כן כל שגרת היום שלי השתנתה. אם קודם לכן לאחר ארוחת צהריים הייתי חייב לעצור בצד הדרך ולנמנם במשך 20 דקות כדי להתאושש, היום אני נמצא על הרגליים משעה 5 בבוקר והאנרגיה שלי נמצאת בפול פאוור עד הרגע בו אני מניח את הראש לישון, בשעה מאוחרת”.

אורח חיים בריא לא אומר שצריך לוותר על כל "החטאים"

לא רק ההרגשה של אריה חביב השתנתה מקצה לקצה אלא גם המספרים. בתחילת הדרך לפני שהחל לסגל לעצמו אורח חיים בריא יותר, בדיקת CIMT אולטרסאונד של עורקי הצוואר שעבר הראתה כי עובי דופן העורק בצד ימין שלו היה 1 מ”מ, ובצד שמאל היה  0.9 מ”מ.

לאחר פרק זמן מסוים בו הוא נעזר בליקוריץ' המקורי, אותה בדיקה הראתה על ירידה של 22% בפלאק. עובי דופן העורק בצד ימין קטן לכדי 0.8 מ”מ ובצד שמאל ל- 0.7 מ”מ.

“לאחר שלמדתי על בשרי עד כמה מיצוי הליקוריץ' של צמח החיים מהפכני, לקחתי את עצמי בידיים ושיניתי את כל אורח החיים שלי. בעזרתו של איציק רנד בניתי חבילה שאני מקפיד עליה כבר שנים.
לצד הליקוריץ' אני נעזר בתוספי תזונה נוספים:
3 גדילטבע, 3 גלוקטבע, 1 מורינגה, 1 שום שחור ושמן קצח.

המומלצים של אריה

שמן קצח Thymoquin 3%

שמן קצח (+ויטמין D) Thymoquin 3%

שום שחור 1000*1000 שקוף_ אוגוסט 24

שום שחור מותסס
בנוסחה החדשה

בזכות אלה, מרמת סוכר של בין 99 ל- 106 ירדתי לרמה של 76. רמת ה- HbA1c  (המוגלובין מסוכרר ) ירדה מ5.7 ל ל4.8. הטריגליצרידים שלי ירדו מרמה של 289 ל- 92. הכולסטרול שלי ירד מרמה של 280 ל- 232, שזה כולסטרול גנטי שבדרך כלל אי אפשר להוריד אותו.

אך אני חייב להגיד כי אי אפשר רק להסתמך על תוספי תזונה כאלה ואחרים. כדי להגיע לתוצאות מרחיקות לכת, חייבים לשלב את אלה עם שינוי באורח החיים.

תוספי התזונה לבדם יכולים להוביל לשינוי של 20%, אך במידה ומקפידים על אכילה נכונה ופעילות ספורטיבית סדורה, השינוי ינוע בין 60% ל- 70%.

האם זה אומר שהתנזרתי לחלוטין מ”חטאים” קטנים? לא. אך אם פעם הייתי מחסל חצי קילו גלידה בשבוע, היום אני נהנה מכדור גלידה אחד פעם בשבועיים. כנ”ל מאוכל רחוב וג'אנק פוד שפעם היו כל עולמי, היום הקטנתי את הכמויות באופן משמעותי.

בסופו של דבר אנחנו בני אדם ויש לנו חשקים, אבל זה תלוי בנו לשנות את ההרגלים כך שהמוח יזכור את הטעם של הגלידה או הפיצה, אבל שהוא לא יחשוק בהם כל הזמן”, אריה חביב סיפר על השינוי שביצע בחייו.

אני רץ למרחקים ארוכים

בין יתר תפקידיו בצמח החיים, אריה חביב נפגש ומשוחח עם לקוחות רבים, והוא מספר כי יש מכנה משותף בין כולם.

בתחילה הסקפטיות משחקת תפקיד, כפי שהוא בעצמו היה סקפטי בתחילת הדרך, אך שזו נעלמת לאחר פרק זמן בו מקפידים לצרוך את תוספי התזונה ורואים את התוצאות.

הדבר השני הוא הקושי לבצע שינוי באורח החיים. בנקודה הזו אריה מאוד נחרץ. עד כדי כך שלעיתים הוא מסרב למכור את התוספים למי שהוא מרגיש שלא יהיה מחויב במאת האחוזים לתהליך. 

“כשאני מסביר ללקוחות על היתרונות העצומים שיש בתוספי התזונה שלנו, אני לא מנסה למכור להם מוצר, אלא אני מסביר להם על ההליך מהלב והנשמה שלי, כי אני יודע שזה מביא לתוצאות. אם מישהו לא מוכן ללכת איתי יד ביד ולשמור על ההוראות, שזה אומר לא רק לקחת תוסף כזה או אחר בהתאם לבדיקות הדם שלו, אלא ממש להתחייב לשנות את אורח חייו לבריא יותר, אני מעדיף שהוא לא ירכוש את המוצרים. אחרת הוא יחכה לניסים ונפלאות ויתאכזב. השינוי נעשה רק בזכות מחויבות והתמדה לכל דבר בהליך.

אני רוצה לעזור לאנשים להיות בריאים יותר, זו משימת חיי, להפיץ את הבשורה על הליקוריץ', על שמן הקצח ועוד, לכן אני מעדיף לסייע למי שבאמת מוכנים לעשות שינוי ולקחת את הבריאות שלהם ברצינות”, אריה חידד את הנקודה.

לבסוף יש את עניין המחיר. תוספי התזונה של צמח החיים אינם זולים, ובשוק ניתן למצוא לא מעט תוספים כאלה ואחרים, על פניו במחיר משתלם הרבה יותר, אך מה מידת התועלת שלהם?

“גם בצמחי מרפא יש רמות מסוימות של איכות, ואנחנו משקיעים אך ורק בצמחים האיכותיים ביותר. לכן תוצאות של מחקרים קליניים מוכיחים כי תוספי התזונה שלנו הם הטובים והיעילים ביותר.

בנוסף אני תמיד אומר ללקוחות שלנו, זו ריצה למרחקים ארוכים, גם מבחינת האפקט של תוספי התזונה וגם בכל הנוגע למחיר. במקום לקנות חבילה אחת יקרה בכל חודש ואז לנסות לראות מה יהיה, עדיף לרכוש ערכה לחצי שנה ושנה קדימה, להוזיל את המחיר באופן משמעותי ולתת לתוספים את הזמן כך שיוכלו להשפיע כמו שצריך”.

אריה חביב הוא ווינר בנשמה. הוא היה כזה על מגרשי הכדורגל והוא כזה גם היום, כאשר אחראי על קשרי הלקוחות של חברת צמח החיים.

לכן תמצאו אותו משוחח עם קהל הלקוחות, חדשים וקבועים לאורך כל שעות היום. הוא מעניק לכל אחת ואחד אוזן קשבת, מסביר, מייעץ ומכוון. ובעיקר כפי שהוא ניצח את הבעיות מהן סבל, כך הוא רוצה לעזור לאחרים.

אתם מוזמנים ליצור קשר ולשוחח עם אריה חביב, על כל שאלה ובעיה ממנה אתם סובלים, כך שהוא יוכל לבנות עבורכם את חבילת תוספי התזונה המנצחת שלכם.

יש לך שאלות?

ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או בקליק

רוצה מענה מהיר ואישי לשאלות שלך?
אנחנו כאן בשבילך.
מזמינים אותך לשיחת כוונון אישית ללא עלות עם הנטורופטית שגית ביבי.

שגית ביבי , מוסמכת לנטורופתיה (N.D*) וצמחי מרפא, בעלת ניסיון רב גם בתחום המקצועי ובתחום הייעוץ והשיווק של תוספי מזון. בעלת קליניקה מעל 17 שנים מומחית לטיפול טבעי בירידה במשקל, בעיות במערכת העיכול ובעיות מטבוליות.
מטפלת דרך התאמה אישית של תפריט תזונה, צמחי מרפא ותוספי מזון לזירוז תוצאות מהירות.

שגית תשמח לענות על השאלות שלך ולסייע לך לבחור בתוספים המתאימים לך.

לסיוע מהיר ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או באמצעות הטופס