Fraud Blocker
לוגו צמח החיים מקבוצת ליקוטבע

“אתם רק מוכרים תוספי תזונה” – האומנם?

תוספי תזונה, בדיקות רפואיות חשובות וייעוץ נטורופתי הם חוד החנית של חברת צמח החיים.

כדי לנהל את המערכת אליה פונים בכל יום עשרות נשים וגברים מכל רחבי הארץ, הקמנו מערך של כוח אדם איכותי שמונע מתחושת השליחות שחרטנו על דגלנו, לעזור לכמה שיותר אנשים לסגל לעצמם אורח חיים בריא יותר.

"אתם רק מוכרים תוספי תזונה" - האומנם?

תוכן עניינים

גלית פלדמן ערב היא אחת המנהלות שלנו בחברה. בין יתר תפקידיה, היא אחראית לנווט את כל המערכות השונות לשלם אחד גדול, ממש כמו מנצחת על תזמורת. גלית סיפרה על הדגשים החשובים שעוזרים ללקוחות שלנו להצליח במשימה.

גלית ערב
גלית פלדמן ערב

המעבר החד מהתחום הפיננסי ושוק ההון אל עולם תוספי התזונה

לאורך שנים ארוכות עיקר עשייתה של גלית פלדמן ערב נע סביב שיווק בתחום הפיננסי בכלל וניהול סיכונים בעולם שוק ההון. לאחר שלמדה כלכלה ומנהל עסקים, גלית הייתה מבצעת עסקאות בבורסה, והיא ניהלה תחומי שיווק שונים של אחד מהבנקים הגדולים במשק, הובילה פרויקטים שונים בתחום ועוד.

לפני כ- 5 שנים גלית ביצעה מעבר חד והצטרפה אלינו, לחברת צמח החיים, אך מבחינתה היה זה מעבר טבעי: “מאז ומתמיד הקפדתי לסגל לעצמי ולמשפחה שלי אורח חיים בריא. אורח חיים שכולל גם פעילות ספורטיבית ואכילה בריאה. את הבוקר שלי אני מתחילה עם שייק של ירוקים ולמעשה גם כאשר התגוררתי עם משפחתי בארה”ב, הירקות והפירות שאכלנו היו אלה שקטפנו בעצמנו מחוות אורגניות והקפדנו על מזון אמתי.

 בארה”ב לא נעזרתי בתוספי תזונה כפי שאני עושה היום, מאחר והחיים שם היו הרבה יותר רגועים ואכלנו בעיקר מזון אורגני. כשחזרנו ארצה, לחיים פחות רגועים, בלשון המעטה, הבנתי שאין ברירה. לכן, אני שמחה לתגבר את הגוף שלי עם תוספים שונים וביניהם ליקוריץ' המקורי, גדילטבע, שום שחור, מורינגה ומה שמבחינתי הוא לא עוד תוסף תזונה אלא זהב טהור – שמן קצח“.

מה בדיוק אתם מרוויחים?

אחת הסיבות שבגינן גלית קפצה על ההזדמנות, כאשר החליטה לעזוב קריירה מצליחה בעולם הפיננסים ובמקום זה להצטרף אל צמח החיים, היא הייחודיות של חברה המציעה שירות כל כך רחב ויעיל ומאחוריו חשיבה על כל פרט ופרט ומטרתו אחת  – לעזור לאנשים להיות בריאים הרבה יותר בלי שום אותיות קטנות. על כך גלית מרחיבה:

“במבט מהיר ניתן לחשוב כי אנחנו רק מוכרים תוספי תזונה, אולם זה הרבה מעבר. מטרת העל שלנו היא לעזור במניעה ושמירה על הבריאות ולשנות את חייהם של אנשים המתמודדים עם בעיות וקשיים בריאותיים.

בזכות המערכת האדירה שעובדת ופועלת ללא הפסקה בצמח החיים, מערכת הכוללת בתוכה גם את התוספים היעילים ביותר בתחום ועל כך מעידים מחקרים מדעיים שביצענו, שירות נטורופתי של מיטב אנשי המקצוע ובדיקות רפואיות מתקדמות שאי אפשר לעבור אותן במקומות פרטיים אחרים, אנחנו מסייעים ללקוחות שלנו להגיע להישגים כבירים.

קשה מאד, אם בכלל, למצוא חברה נוספת בישראל שמעניקה מגוון ייחודי ורחב כזה של שירותים ברמה כה גבוהה. ומי שעדיין לא ניצל את האפשרות הזו יכול לעשות זאת כאן ועכשיו.

זו הסיבה שהצטרפתי אל חברת צמח החיים ללא כל חשש. הבנתי שעומדת בפניי האפשרות להשפיע על חייהם של רבים, הרבה מעבר לפן הפיננסי אלא בצד הבריאותי שלא מקבל מספיק מקום בחיי היום-יום של רבים. הנטייה לדחות דברים, להתעלם, להגיד שיהיה בסדר. הפחד מלבצע בדיקות ולצאת לדרך במסע חדש. אנחנו כאן כדי להחזיק את היד של כל מי שחושש ולא בטוח ולהוביל אותו קדימה ביחד איתנו. שירות הלקוחות שלנו לא יורה תשובות מהמותן, אלא מקשיב, לצרכים, לבעיות, לפחדים ויש לנו פתרונות רבים שכבר עזרו למאות אנשים ויותר”.

כשהסקפטיות מפנה מקום לביטחון ואמונה - המסע שלנו

גלית פלדמן ערב מעידה כי חלק מהלקוחות החדשים שהיא והצוות שלה משוחחים עימם, ספקנים לחלוטין בתחילת הדרך. חלקם האחר מאוד חושש מההליך ומביצוע הבדיקות השונות. “אתם רק רוצים למכור תוספי תזונה” הוא רק אחד מהמשפטים שהיא והצוות שומעים בתחילת השיחות. על האתגרים השונים הניצבים לפניה ועל הסיפוק שממריץ אותה בעבודה היא מספרת:

“באופן טבעי יש לעיתים לא מעט ספקנות בתחילת הדרך. הסקפטיות מובנת לי. לא קל לבצע שינוי משמעותי בחיים, במיוחד כשזה נוגע לאורח חיים בריא. אנשים חוששים לוותר על מאכלים מסוימים שהם מאוד אוהבים, וחוששים מהגבלות.

יש מי שלא בטוחים כי תוספי התזונה יכולים להועיל להם, ויש לחלופין גם את מי שחושבים כי כל שעליהם לעשות הוא לקחת תוסף תזונה כזה או אחר ותכף ומיד המדדים שלו יהיו טובים יותר.

בשיחות שלנו עם הלקוחות אנו מסבירים להם על ההליך כולו ושאין פה קסמים. מדובר בשינוי רוחבי שהם חייבים להיות רתומים אליו.

תוספי התזונה לבדם אכן מסייעים בצורה מדהימה, אך קחו בחשבון נקודה חשובה נוספת: השינוי המלא לא יקרה אם לא נקפיד גם על מה אנו אוכלים. קשה יהיה לרדת במשקל אם רק נאכל נכון אך לא נבצע פעילות ספורטיבית מסוימת וכד'.

כשאני והצוות מסבירים את הדברים הללו ללקוחות אנו מדברים מעמקי נשמתנו, אנו יודעים ומאמינים בכל ליבנו כי כל מה שאנו עושים נועד לעזור לאנשים לחיות טוב ולהיות בריאים יותר. לא רק אני יודעת זאת אלא כל הצוות שאנו מגייסים, כולם חדורי אמונה לעזור לאחרים.

מאחר ואנחנו אומרים את האמת לאמיתה, בלי ליפות דברים שלא לצורך, אט אט שכבה ועוד שכבה של סקפטיות נעלמת לה.

לכן הסיפוק הגדול ביותר שלי ושל הצוות בחברה הוא לראות כיצד לקוח או לקוחה שמאוד חששו בתחילת הדרך ולא היו בטוחים ביעילות של תוספי התזונה, בהכוונה הנטורופתית והבדיקות שניתן לעבור אצלנו, מודים לנו על שלא ויתרנו עליהם.

אני כל כך אוהבת לקבל את שיחת הטלפון בה הם שמחים להציג בפנינו את בדיקות דם שערכו חודשים בודדים לאחר שהחלו עמנו בתהליך, כאשר גם הם רואים את התוצאות החיוביות בשטח ומעידים כי התחושה הכללית שלהם השתפרה”.

הדיוק בפרטים הקטנים משפר את החיים

אנו משתדלים שכל לקוח שרוכש תוספים או את אחד השירותים האחרים שלנו, אפילו דרך האתר יעבור שיחה עם אחד מהצוות שלנו. חשוב לנו מאוד שכולם יקבלו את היחס האישי ומבינים כמה שזה חשוב להצלחה של התהליך הזה.

אני אישית משתדלת לדבר עם כמה שיותר לקוחות ואפילו פוגשת את חלקם באופן אישי כשמגיעים לעשות את בדיקות האולטרסאונד. חשוב לי מאוד שכולם יקבלו את המענה האישי, המהיר והטוב ביותר מאנשי הצוות השונים.

“אין זה משנה אם לקוח או לקוחה רכשו את תוספי התזונה שלנו באופן עצמאי, אם הם רק השאירו פרטים או הגיעו אלינו בדרך אחרת, הדבר החשוב ביותר שעומד לנגד עיני הוא שלפחות איש צוות אחד יצור קשר עם כל אחת ואחד, ולדייק עבורם בדיוק את מה שהם צריכים. אחרת קל מאוד ללכת לאיבוד בין מגוון התוספים, להתייאש או לגרום לכך שהשינוי לא ייעשה על הצד הטוב ביותר.

לכן חשוב לי מאוד שנעשה עבורם סדר בדברים. לשמוע מדוע הם פנו אלינו או רכשו תוסף מסוים, האם יש בידם בדיקת דם. במידה והם מבקשים לערוך את אחת מהבדיקות שלנו, בין אם זו בדיקת אולטרסאונד לעורקי הצוואר או בדיקת אולטרסאונד כבד שומני, לתאם זאת עבורם, להסביר להם בדיוק על ההליך, מתי יהיו התוצאות ועוד.

לאחר שהתוצאות של בדיקות האולטרסאונד מוכנות אנו מתאמים להם שיחת יעוץ בה אנו עוברים ביחד על הממצאים השונים ולתמונה נכנס גם המערך הנטורופתי שלנו בהובלת שגית ביבי – נטורופתית מוסמכת (N.D*) ומומחית לצמחי מרפא, והליווי הזה נמשך לאורך כל הדרך.

הנטורופתים שלנו הם אלה שדואגים להזכיר ללקוחות לבצע בדיקת דם נוספת מספר חודשים לאחר שהחלו להיעזר בתוספי התזונה ובאם בחרו בזה גם בליווי התזונתי, כך שנוכל לבדוק ובעיקר לדייק עבורם את הדברים בהתאם למשתנים השונים.

זו נקודה חשובה שאנו שמים עליה דגש גדול, גם לאחר שהמצב השתפר חשוב לעדכן את המינונים כך שאפשר יהיה להמשיך ולהפיק את המיטב מהשינוי”.

כשהסקפטיות מפנה מקום לביטחון ואמונה - המסע שלנו

לא רק גלית מתרגשת כאשר למדה על תוצאות מרחיקות לכת, אלא כולנו בצמח החיים. בכל יום יש סיפור חדש שמסב לנו אושר גדול. למשל לקוחה חולת סוכרת שהתקשרה לנטורופתית שליוותה אותה יד ביד, ואמרה בקול נרגש כי לאחר ארבעה חודשים בלבד לאחר שהחלה להיעזר בתוספי התזונה שלנו, בדיקת HbA1c שלה הראתה על ירידה מרמה 7 ל- 5.6 בלבד, עד כדי כך.

המסע שלנו בצמח החיים כולל בתוכו עולם ומלואו. לא רק תוספי תזונה בלבד אלא גם בדיקות חשובות, ליווי נטורופתי ועוד.

אתם מוזמנים להשאיר לנו פרטים או ליצור קשר כאן ועכשיו. גלית פלדמן ערב ושאר אנשי הצוות הנפלא שלנו מוכנים לשמוע, לייעץ ולהכווין אתכם, כך שכמו אחרים גם אתם תצליחו להתגאות בשינוי המוביל לחיים טובים ובריאים יותר.

יש לך שאלות?

ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או בקליק

רוצה מענה מהיר ואישי לשאלות שלך?
אנחנו כאן בשבילך.
מזמינים אותך לשיחת כוונון אישית ללא עלות עם הנטורופטית שגית ביבי.

שגית ביבי , מוסמכת לנטורופתיה (N.D*) וצמחי מרפא, בעלת ניסיון רב גם בתחום המקצועי ובתחום הייעוץ והשיווק של תוספי מזון. בעלת קליניקה מעל 17 שנים מומחית לטיפול טבעי בירידה במשקל, בעיות במערכת העיכול ובעיות מטבוליות.
מטפלת דרך התאמה אישית של תפריט תזונה, צמחי מרפא ותוספי מזון לזירוז תוצאות מהירות.

שגית תשמח לענות על השאלות שלך ולסייע לך לבחור בתוספים המתאימים לך.

לסיוע מהיר ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או באמצעות הטופס