Fraud Blocker
לוגו צמח החיים מקבוצת ליקוטבע

הזוג המושלם של עולם תוספי התזונה

מהי הדרך הטובה ביותר לדעת כי תוסף תזונה מסוים הוא באמת הטוב ביותר בסביבה? התשובה לכך ברורה, כאשר יש מי שמנסים לחקות ולהעתיק אותו.

הניסיון הזה לחקות את הטובים ביותר לא קיים רק בנוגע לתוסף תזונה כזה או אחר. למעשה אין זה משנה איזה תחום בחיים אנו נבחן, נגלה כי תמיד ישנה נטייה לחקות את אלה המצליחים בגדול.

הזוג המושלם של תוספי התזונה

תוכן העניינים

אפשר לכעוס על כך, או פשוט להבין כי מדובר בנטייה טבעית. הרי בסופו של דבר קל הרבה יותר לחקות עבודה קשה של אחרים בניסיון ליהנות מההצלחה שלהם.

גם אנחנו בצמח החיים חווינו ועדיין חווים את הניסיון של אחרים לחקות את תוסף ליקוטבע ליקוריץ' המקורי שלנו.

כשאנו מסתכלים לאחור, מדהים כי כבר עברו להן 16 שנים מאז שפרצנו לשוק עם ליקוטבע הליקוריץ' המקורי, ויצרנו מהפכה של ממש בתחום הבריאות.

פריצת הדרך של ליקוטבע ליקוריץ' המקורי שלנו התבססה על מחקרים שנעשו תחילה על ידי פרופסור אבירם ולאחר מכן על ידי ד”ר פוגלמן. המחקרים הללו הדגימו בצורה חד משמעית את היכולת של הליקוריץ' להוריד את רמת חמצון הכולסטרול, וכך למנוע את שקיעתו בעורקים ולסייע לנקות אותם. דבר שהביא לשיפור משמעותי במצב הבריאותי של מי שהחלו להיעזר בו, כמו גם לשינוי התפיסה הכוללת כי “איכות הכולסטרול” כמו שקרא לזה פרופסור אבירם, היא הגורם המשמעותי ולאו דווקא רמת הכולסטרול כמו שמקובל לחשוב, כאשר איכות הכולסטרול היא נגזרת של רמת חמצון הכולסטרול.

בקבוק ליקוטבע בהמלצתו של דר גיל

מה גורם לליקוטבע ליקוריץ' המקורי להיות כל כך יעיל?

ליקוטבע ליקוריץ' המקורי נוצר מתוך הבנה מעמיקה על יכולותיו נוגדות החמצון המופלאות של שורש הליקוריץ בשמירה על בריאות הלב וכלי הדם, אולם בחיים כמו בחיים, שום דבר אינו בא בקלות.

אחד המרכיבים בשורש הליקוריץ – גליצריזין אסיד, עלול להעלות את לחץ הדם אצל חלק מהמשתמשים. לכן השאלה היתה, האם ניתן לסנן את הגליצריזין ומצד שני לשמור על נוגדי החמצון הטבעיים של הליקוריץ', כך שהוא יהיה מספיק יעיל?

את הפתרון מצאנו בעזרת תהליך מיצוי אלכוהולי מוגן בפטנט, שמצליח לנטרל כמעט לחלוטין את הגליצריזין ולהשאיר את נוגדי החמצון הרבים והטבעיים שיש לשורש הליקוריץ. חשוב להדגיש כי מכל התוספים מבוססי ליקוריץ הקיימים, זהו המיצוי היחיד שפועל בצורה זאת. מ- 1 ק”ג של שורש ליקוריץ מפיקים 8 גרם בלבד של חומר פעיל!

הדר. גיל יוסף שחחר MD מסביר על יתרונות מיצוי ליקוטבע ליקוריץ' המקורי

ליקוטבע ליקוריץ' המקורי של צמח החיים

חברת צמח החיים מציעה בדיקת CIMT אולטרסאונד לעורקי הצוואר אשר מעבר להיותה בדיקה מצילת חיים במקרים רבים, יכולה גם להראות את יעילות הליקוטבע ליקוריץ' המקורי הלכה למעשה באופן ברור ביותר.

שמן קצח: הפלא מדרום הארץ

אתגר דומה עמד בכל הנוגע לצמח מרפא מיוחד נוסף בשם קצח.

למרות שהקצח מוכר במשך מאות שנים, רק בעשורים האחרונים הצליחו לזהות ולבודד את החומר המרכזי הפעיל בו – טימוקווינון.

הטימוקווינון נחשב לאחד החומרים האנטי-אוקסידנטיים החזקים ביותר כיום. עוצמתי עד כדי שהוא אפילו מאפיל על התכונות של הכורכומין הידוע גם הוא בזכות תכונות אנטי דלקתיות ואנטי אוקסידנטיות מיוחדות.

פרי פיתוח ישראלי ופורץ דרך בצורה יוצאת דופן גם כן, הצליח להגיע לתוצאה בה ניתן לקחת את קצח ולחזק את הטימוקווינון שבתוכו פי 6.

לכן היום בקיבוץ סעד שנמצא בעוטף עזה, מגדלים קצח כאשר ריכוז ההטימוקווינון שבו עומד על כ- 3% , זאת לעומת חצי אחוז בצמח הרגיל.

הגברת ריכוז הטימוקווינון בקצח לא רק שהגבירה את תכונותיו האנטי אוקסידנטיות, אלא היא גם הביאה להפחתה משמעותית של חומצות השומן החופשיות בצמח. חומצות שומן חופשיות הן הגורם המרכזי לדלקות בגוף, ועם עליית הריכוז שלהן, כך גם עולה הסיכון לחלות במחלות לב וכלי דם.

במחקר שבוצע נמצא כי ניתן להפחית את חומצות השומן החופשיות בקצח לרמה של 1.25% בלבד, זאת לעומת מוצרים אחרים בשוק המכילים כ- 7% עד 30% חומצות שומן חופשיות דבר היוצר בעצם חומר רעיל וממש לא בריאותי..

זה בדיוק מה שאתם מקבלים בתוסף שמן קצח שלנו. מיצוי מרוכז, גבוה ואיכותי הנמצא בתוך כמוסות, כך שאפשר יהיה ליהנות מהקצח גם בלי הצורך לטעום את טעמו שנע בין חריפות למרירות, טעם שלא עובר חלק בגרון של כל אחד.

במחקרים נמצא כי תוסף שמן קצח שלנו הוא בעל יכולות מרשימות ביותר. בין היתר הוא מסייע להוריד את לחץ הדם, לנקות את הכבד, הוא מפחית את רמת החמצון של LDL כולסטרול ומחזק את מערכת החיסון. בנוסף, הוא משפר את תפקוד המיטוכונדריה בתאים, דבר שמייעל את הפעילות האנרגטית בכל תא בגוף.

ממחקרים קליניים שביצעו על השמן בארה”ב ובישראל, נמצא כי שימוש בתוסף יכול לסייע ל:

ליקוריץ' המקורי ושמן קצח - שילוב מנצח של נוגדי חמצון טבעיים

כולנו זוכרים לטוב צמדים שיחד הוכיחו שהשלם עולה על סך כל חלקיו, בין אם צמדים מעולם המוסיקה כמו סיימון וגרפונקל או אילן ואילנית, או צמדים מעולם הספורט כמו מיקי ברקוביץ' ומוטי ארואסטי ועוד רבים וטובים.

ברקוביץ' היה ידוע ביכולותיו ההתקפיות המרשימות ובכישרון קליעה יוצא דופן, והיכולות הללו השתלבו באופן מושלם עם סגנון המשחק של ארואסטי, שהיה רכז חכם עם ראיית משחק יוצאת דופן ומשחק הגנה חזק.

כפי שהם השלימו אחד את השני בצורה הטובה ביותר על מגרשי הכדורסל בארץ ובאירופה, כך בדיוק ליקוריץ' המקורי מצא בשמן קצח את בן הזוג המושלם שלו על במת תוספי התזונה.

הליקוריץ' המקורי ושמן הקצח עובדים בסינרגיה מושלמת, כאשר כל אחד מהם משלים את השני. נוגדי החמצון שבשני התוספים פועלים יחד כדי להגן על הגוף מפני נזקי החמצון, להפחית דלקות, ולשפר את הבריאות הכללית. התוצאות המתקבלות הן לא פחות ממדהימות, ולקוחות רבים שלנו מדווחים על שיפור משמעותי בתחושת הבריאות והחיוניות שלהם, וזה בא לידי ביטוי גם בתוצאות בדיקות הדם שהם עוברים.

החברים הכי טובים – המשך יבוא

אי אפשר להתעלם מהמשמעות הרבה שיש לשילוב של הליקוריץ' המקורי ושמן הקצח בתזונה היומית שלנו. השילוב בין הליקוריץ' לשמן הקצח מביא עמו סינרגיה טבעית ורבת עוצמה. כל אחד מהם בנפרד מציע יתרונות בריאותיים מרשימים, אך יחד הם יוצרים תוסף תזונה שאין שני לו.

כמו שמיקי ומוטי הביאו אליפויות אירופה היסטוריות וכבוד עצום למדינה, כך גם הליקוריץ' ושמן הקצח מתחילים מהפכה בתחום הבריאות. מהפכה שאתם יכולים להיות מהראשונים הנהנים ממנה.

הקצח נודע זה מאות שנים כצמח שמחזק את הלב.
הליקוטבע ליקוריץ' המקורי הוכח כשומר על העורקים.
מה טוב יותר משילוב בין מוצר אשר מחזק את הלב למוצר אשר שומר על העורקים!

יש לך שאלות?

ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או בקליק

רוצה מענה מהיר ואישי לשאלות שלך?
אנחנו כאן בשבילך.
מזמינים אותך לשיחת כוונון אישית ללא עלות עם הנטורופטית שגית ביבי.

שגית ביבי , מוסמכת לנטורופתיה (N.D*) וצמחי מרפא, בעלת ניסיון רב גם בתחום המקצועי ובתחום הייעוץ והשיווק של תוספי מזון. בעלת קליניקה מעל 17 שנים מומחית לטיפול טבעי בירידה במשקל, בעיות במערכת העיכול ובעיות מטבוליות.
מטפלת דרך התאמה אישית של תפריט תזונה, צמחי מרפא ותוספי מזון לזירוז תוצאות מהירות.

שגית תשמח לענות על השאלות שלך ולסייע לך לבחור בתוספים המתאימים לך.

לסיוע מהיר ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או באמצעות הטופס