Fraud Blocker
לוגו צמח החיים מקבוצת ליקוטבע

הכירו את דניאל בן מרדכי האיש מאחורי הבדיקות מצילות החיים

על בדיקת אולטרסאונד לעורקי הצוואר ועל בדיקת כבד שומני כתבנו יותר מפעם אחת.

אם בכל זאת עדיין לא יצא לכם לעבור את הבדיקות הללו או ללמוד על חשיבותן, מיד תקבלו על כך הסבר נוסף מצד האיש שמנהל את התפעול של המכשור המתקדם – דניאל בן מרדכי שמו, דימותן רפואי ומרצה בכיר בתחום  אשר יחד עם הדימותן הרפואי המומחה אלכס פרוקופץ הם האנשים שתפגשו בהגיעכם להיבדק. 

דניאל בן מרדכי דימותן בכיר

תוכן העניינים

תפקידו של דניאל בחברתנו הוא לבצע את המכשור הטכנולוגי של הבדיקות הללו ולפרש את הממצאים שעלו בבדיקה, כך שתקבלו תמונת מצב עדכנית בנוגע למצבכם.
לא סתם בחרנו בדניאל לתפקיד החשוב, אלא כי מדובר באחד מאנשי המקצוע הנחשבים ביותר במדינה, ולנו חשוב להעניק לכם את הטוב ביותר.

בנוסף לפעילותו בחברה, דניאל מבצע בדיקות אולטרסאונד בקופת חולים מכבי, מלמד אולטרסאונד במרכז הסימולציה של קופת חולים כללית (סימולטק), מרצה בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ובקורסי POCUS במכללת צפת ומכללת גורדון(שלוחה של הטכניון) ועוד.

אלינו דניאל הגיע לפני כשנתיים ומיד נרתם למשימה, כאשר מנהל ומפקח את המחלקה של בדיקת CIMT אולטרסאונד לעורקי הצוואר ובדיקת כבד שומני.

דניאל שמח לענות לנו על מספר שאלות שיעשו עבורכם סדר בדברים.

CIMT - בדיקת אולטרסאונד לעורקי הצוואר, מה בדיוק אתה מחפש בבדיקה הזו ומדוע?

“בבדיקה הזו אנחנו סורקים את העורק מכל צד במספר חתכים, ומחפשים את האזור בו יש הצטבר פלאק במידה הגבוהה ביותר. במידה ומצאנו הצטברות שכזו, אנחנו מגדירים את האזור ויזואלית בעין ומפעילים תוכנת AI המבצעת מדידה אוטומטית בדיוק מקסימלי. זו מסייעת לנו להגיע אל האזור המדויק ביותר, כך שלאחר מכן אפשר יהיה לפעול בהתאם”.

המכשיר שעמו דניאל מבצע את הבדיקה הינו מכשיר של חברת קנון הנחשבת. מדובר במכשיר מהמתקדמים בעולם בזכות היכולת שלו להציג את רזולוציה ברמה מאוד מדויקת. בישראל ישנם מספר מצומצם של מכשירים מתקדמים אלה בבתי חולים מובילים בישראל.

הצטברות של פלאק, מי צריכים להיות מודאגים?

“תתפלאו לגלות אבל הצטברות של פלאק ניתן לראות גם בגילאים צעירים יותר. יחד עם זאת זו בעיה שכיחה יותר בקרב מי שאורח החיים שלהם אינו בריא. מי שמעשנים, מי שלא מבצעים פעילות ספורטיבית וכד'.

ההמלצה היא לבצע את הבדיקה הזו מגיל 60 ומעלה, אבל אני יכול לספר כי הגיעו אליי נבדקים בגילאי 40 פלוס שאורח החיים שלהם לא היה בריא ונחשפנו להצטברות משמעותית של פלאק בעורקים”.

במידה והפסקה האחרונה גרמה לכם לחשוש ולהתחיל לחשוב כי ממחר בבוקר אתם מתחילים לשנות את ההרגלים, קודם כל יהיה זה דבר מבורך, אך עליכם לזכור נקודה חשובה.

ההפתעה שציפתה לדיאגו

על פי דניאל, אפילו אם בשנים האחרונות הקפדתם לשמור על אורח חיים בריא, אך קודם לכן בחייכם הייתם מעשנים כבדים או הזנחתם את גופכם, הנזק כבר נעשה. מה שצריך לעשות הוא לדאוג לכך שהמצב לא יחמיר או לשפר אותו.

איך ניתן לשפר את המצב?

דניאל מעיד כי במספר לא מבוטל של מקרים הוא ראה שינוי משמעותי בקרב מי שהגיעו לבדיקת CIMT לעורקי הצוואר, ונמצא כי עורק מסוים היה עבה יותר מאחר והכולסטרול חדר פנימה וסתם אותו. לאחר לקיחה של תוסף ליקוטבע- ליקוריץ' המקורי באופן קבוע, חל שיפור משמעותי במצב העורקים שלהם.

האם אפשרי כי לבדיקה הזו יגיעו גילאי 60 ומעלה ולא יימצא פלאק בעורקים שלהם?

“זה יכול לקרות אך יהיה זה מקרה נדיר. בסופו של דבר הזמן עושה את שלו לכן יש גם הצטברות טבעית של פלאק, וזה משהו שהגוף לא יודע לתקן לבד”.

בדיקת דופלר או CIMT - בדיקת אולטרסאונד לעורקי הצוואר?

במידה ותבקשו לחקור עוד קצת בנושא, תגיעו אל בדיקה נוספת שניתן לעבור, בדיקת דופלר. דניאל מסביר כי דופלר זו בדיקה שנועדה לבדוק את זרימת הדם בעורקים, והיא שמה דגש משמעותי יותר למהירות הזרימה שיכולה להעיד על אחוז חסימה, אך עם פחות דגש על עובי הדופן של העורק.

בדיקת כבד שומני - מה בדיוק אתה מחפש בבדיקה הזו ומדוע?

“בדיוק כמו בבדיקת העורקים כך בנוגע לכבד. מי שהזניחו את גופם, חיו אורח חיים לא בריא ולכן משקל גופם גדול מדי, אפשר ולאורך השנים הצטברו על הכבד שלהם עודפי שומן. אלה פוגעים בכבד שתפקידו בגוף קריטי. הצטברות שומן על הכבד יכולות להוביל לדלקות, לשחמת כבד וגם סרטן. זו מטרת הבדיקה, לבדוק האם הכבד שומני ובאיזו דרגה, כאשר החל מדרגה 3 מדובר במצב קיצוני ולא טוב. בהדמיה שאנו עורכים אנחנו יכולים לזהות את המצב הנוכחי של הכבד ועד כמה המצב חמור ודורש טיפול”.

בדיקת כבד שומני שאנו מאפשרים לכם לעבור אינה קיימת במסגרות קופות החולים השונות, אלא אך ורק במסגרת בתי חולים עבור חולים הסובלים מכבד שומני ברמה קשה, כך שכדאי מאוד לנצל את ההזדמנות הזו שעומדת בפניכם.

“היופי הוא כי ניתן לראות שיפור משמעותי בתפקוד הכבד תוך שלושה חודשים בלבד בין בדיקה אחת לשנייה. האפקט של שינוי באורח החיים ופעילות ספורטיבית הוא מידי, לכן חשוב לדעת מה המצב כאן ועכשיו, ולפעול בהתאם”.

דייט עם דניאל בן מרדכי - דימותן רפואי

עכשיו כשעשיתם הכרה עם דניאל, תדעו בדיוק את מי תפגשו כאשר תגיעו לבצע את הבדיקות שיכולות להציל חיים.

כמו כל שירות שאנו מעניקים כך גם בכל הנוגע לבדיקות CIMT – בדיקת אולטרסאונד לעורקי הצוואר וכבד שומני, אתם לא נשארים לבד לאחר הבדיקות וקבלת התוצאות, אלא אנשי הצוות המקצועי שלנו ערוכים להמשיך ולהעניק לכם ייעוץ וליווי בהתאם.

יש לך שאלות?

ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או בקליק

רוצה מענה מהיר ואישי לשאלות שלך?
אנחנו כאן בשבילך.
מזמינים אותך לשיחת כוונון אישית ללא עלות עם הנטורופטית שגית ביבי.

שגית ביבי , מוסמכת לנטורופתיה (N.D*) וצמחי מרפא, בעלת ניסיון רב גם בתחום המקצועי ובתחום הייעוץ והשיווק של תוספי מזון. בעלת קליניקה מעל 17 שנים מומחית לטיפול טבעי בירידה במשקל, בעיות במערכת העיכול ובעיות מטבוליות.
מטפלת דרך התאמה אישית של תפריט תזונה, צמחי מרפא ותוספי מזון לזירוז תוצאות מהירות.

שגית תשמח לענות על השאלות שלך ולסייע לך לבחור בתוספים המתאימים לך.

לסיוע מהיר ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או באמצעות הטופס