Fraud Blocker

האיש מאחורי צמח החיים

במסגרת המאמרים על אנשי הצוות שלנו, אנחנו שמחים להציג בפניכם את האיש שבזכותו הכול החל, מי שהקים את חברת צמח החיים – מר איציק רנד.

בדומה לרבים אחרים כך גם איציק, לא גדל בבית ששמר על אורח חיים בריא, אלא היה זה בית שאכלו בו הכול מהכול. בלי לחשוב על אחוזי שומן, לחץ דם או גובה הכולסטרול, עם שני הורים מעשנים וכך גם הוא בחייו הבוגרים.

איציק רנד- מנכ"ל חברת צמח החיים

האם הייתה זו בדיקה רפואית ששינתה את תפיסת עולמו והובילה את איציק אל תחום תוספי התזונה? ממש לא. הכול החל ממש במקרה, כחלק מהזדמנות עסקית שנקלעה בדרכו.
יחד עם זאת מהר מאוד איציק החל לצלול אל עומקם של מאמרים מקצועיים, ולנגד עיניו נגלו מחקרים שהוכיחו מעל לכל ספק את יעילותם של צמחי המרפא, כאלה שיש באפשרותם לשנות חיים.

היום, 30 שנה לאחר מכן, חברת צמח החיים מציגה בגאווה מגוון רחב של תוספי תזונה מהפכניים,  בדיקות מתקדמות ומדויקות יחד עם מערך ליווי וייעוץ תזונתי. ביחד הם מהווים מעטפת יוצאת דופן למניעה של בעיות בריאותיות משמעותיות.

תוכן העניינים

לחץ דם גבוה וכולסטרול מחומצן הם לא גזירת גורל

אתם יודעים מה אומרים עלינו הישראלים, אנחנו עם של חשדנים סדרתיים.

אין זה משנה באיזה תחום מדובר, כולנו רוצים לראות הוכחה על יעילותם של דברים, או לפעמים משתכנעים אך ורק אם רואים כי בעל עסק מסוים עושה שימוש במוצרים הנמצאים ברשותו.

אך לא כדי לרצות ולהוכיח למישהו אחר, אלא כדי לסייע לאימו בת ה- 80 שהתמודדה עם סוכרת, לחץ דם וכולסטרול בעזרת “חגיגה” של תרופות וכדורים, איציק העדיף כי לאט לאט היא תתמודד אחרת עם הבעיות הרפואיות מהן סבלה.

בתהליך הדרגתי שכלל את תוספי התזונה של צמח החיים, בראשם ליקוטבע ליקוריץ' המקורי ובתוספת של גלוקוטבע, גדילטבע שום שחור מותסס וכמוסות שמן קצח, מאישה מבוגרת שהוגדרה כחולת סוכרת, כיום לחץ הדם, גובה הסוכר והכולסטרול שלה מאוזנים למופת והיא חיה ללא שום תלות בתרופות.

צביה רנד בת 81 “התוספים עשו את העבודה”

“אני יכול להעיד גם על עצמי. במשך שנים ארוכות לא שמרתי על אורח חיים בריא ועישנתי לא מעט. אך מהר מאוד מהרגע שהתחלתי להיעזר בתוספי תזונה, איכות החיים שלי השתפרה בצורה חד משמעית. אני ישן הרבה יותר טוב, נושם בקלות ובדיקות רמות הסוכר והכולסטרול שלי במצב יוצא מן הכלל”, איציק רנד מספר.

כך מתמודדים עם "הרוצח השקט"

על פי דו”ח של ארגון הבריאות העולמי, מחלות לב וכלי דם הן גורם התמותה המרכזי בעולם. מדובר במיליוני אנשים שמתים בכל שנה כתוצאה מהמחלות הללו.

מתוך רצון אמיתי לעזור לאנשים להתמודד עם מחלות דם וחסימות בעורקים, איציק רנד הגיע אל מחקרים מקיפים שערך על שורש הליקוריץ' פרופסור מיכאל אבירם, מי שניהל את המעבדה לחקר ליפידים בפקולטה לרפואה של הטכניון ובמרכז הרפואי רמב”ם. אותם מחקרים הראו כי בכוחו של מיצוי אלכוהולי ספציפי של שורש הליקוריץ' שנוצר על ידי חברת פיטנס מקריית שמונה להוריד בצורה משמעותית את חמצון הכולסטרול ובכך למנוע את שקיעתו בעורקים.

מדוע צריך מיצוי של שורש הליקוריץ?

לשורש הליקוריץ יכולות אדירות שנחקרו והוכחו באין ספור מחקרים. האתגר הוא בהימצאותו של מרכיב בשם גליצריזין אסיד אשר עלול להעלות את לחץ הדם.

ולכן השאלה היתה – איך אפשר לסנן את הגליצריזין מצד אחד ומהצד השני לשמור על יכולות נוגדות החמצון עם כל אלפי משפחות נוגדי החמצון הטבעיות שבשורש. 

דר פוגלמן מתארח אצל פרופ קרסו ומספר על מחקר צמח הליקוריץ.

המיצוי האלכוהולי מוגן הפטנט הוא התשובה – לא רק שמנטרל כמעט לחלוטין את הגליצריזין אלא משאיר את אלפי משפחות נוגדי החמצון הטבעיות של השורש.

בשנת 2015 נעשה מחקר נוסף שנערך בקרב 110 איש בבית החולים רמב”ם על ידי דר. פוגלמן.

המשתתפים במחקר עברו בדיקת אולטרסאונד למדידת עובי דופן עורקי הצוואר לפני ואחרי שהחלו לעשות שימוש באותו מיצוי פטנטי של שורש הליקוריץ', ועל התוצאות המדהימות איציק מספר:

“הסיבה שביצעו את המחקר הזה היא מאחר ויש קורלציה של 85% בין מצב עורקי הצוואר לכל שאר כלי הדם בגוף. במשך שנה שלמה הנבדקים במחקר קיבלו בכל יום 200 מיליגרם של מיצוי הליקוריץ'.

לאחר שנה ערכו להם בדיקה נוספת, בדיקה שהיא אינה פולשנית או כואבת, ובקרב 70% מהם היתה ירידה של ממש בעובי הדופן שלהם. בקרב 30% הנותרים אומנם לא נרשמה ירידה בעובי הדופן, אולם הם לא חוו עלייה נוספת.

כך שאצל כולם ראינו מניעת שקיעה של הכולסטרול המחומצן הגורם לטרשת עורקים”.

מעוניינים לדעת מה עובי עורקי הצוואר שלכם? מוזמנים לקרוא על כך יותר כאן ולבוא אלינו לבדיקה מהירה ולא פולשנית.

“אני יכול להעיד שגם אני בעצמי עברתי את הבדיקה הזו של עורקי הצוואר, כאשר עובי דופן לא תקין הינו 0.7 ומעלה. למרות שלא חייתי אורח חיים בריא ועישנתי המון,
בזכות הליקוריץ' נמצא כי עובי הדופן שלי הינו 0.6 שזה תקין לגמרי לגיל שלי, 58. אצל אנשים אחרים בסביבות הגיל שלי ומי שאינם מקפידים על אורח חיים בריא, התוצאה היא פי 2 ויותר”, איציק העיד על עצמו.

תפקידו העיקרי של הליקוריץ

היכולת של מיצוי ליקוטבע ליקוריץ' המקורי למנוע חמצון של הכולסטרול בעורקים כך שהם לא ישקעו היא מופלאה וחשובה מאוד. זהו למעשה התפקיד המרכזי של מיצוי הליקוריץ הפטנטי שלנו, הרבה מעבר ליכולת להוריד את רמת הכולסטרול.

“מדובר בנקודה שרבים מתבלבלים בה. יש מי שנעזרים בתוסף ליקוטבע ליקוריץ' המקורי במשך תקופה ארוכה ואז ניגשים לבצע בדיקת דם ורואים כי הכולסטרול שלהם גבוה, לכן מפסיקים לעשות שימוש בתוסף מתוך מחשבה שהוא לא עושה את העבודה.

אבל הם מפספסים את העובדה כי כלי הדם שלהם נקיים ולא חסומים וזה הדבר הקריטי והחשוב שהוא עושה זה בעצם ההבדל בין מניעה לטיפול. 

הקשר בין נוגדי חמצון להורדת לחץ דם כולסטרול וטרשת עורקים

כאשר נעזרים בליקוריץ' מונעים את חמצון הכולסטרול.  זה עוזר להקטין את עובי הדופן של עורקי הצוואר. כך מונעים מצב של מחלות בכלי הדם וזה עוזר לרפא את הגוף”, איציק הוסיף והסביר.

מיצוי ליקוטבע ליקוריץ' המקורי מול כל השאר

מאוד יכול להיות כי בחיפוש אחר מידע נוסף אחר הליקוריץ, הגעתם לאתרי מסחר אחרים המציעים גם הם תוסף המיוצר מליקוריץ, ושאלתם את עצמכם מה ההבדל?

מיצוי הליקוריץ' הפטנטי שלנו המיוצר על ידי חברת פיטנס מקריית שמונה הוא היחיד שעבר שני מחקרים קליניים על ידי פרופ’ אבירם ודר’. פוגלמן מהטכניון, והוכח כיעיל במניעת חמצון הכולסטרול בעורקים.

לאחר שיצאנו לשוק עם המיצוי המוכח לפני לא מעט שנים, לאחריו הגיעו כל האחרים. לכן מיתגנו את המיצוי שלנו כ-ליקוריץ' המקורי, כך שמי שמבקשים להיעזר ביכולותיו של המיצוי ירכשו את התוסף המוכח ולא מוצר שאין עליו מחקרים ואי אפשר לדעת אם הוא יעיל דיו או לא, או אם עבר מחקר קליני מעמיק כדי להוכיח זאת.

אחת התופעות שאנחנו רואים זה חברות אחרות מציינות שיש מחקרים על ליקוריץ' רק לא מציינות שמיצוי היחיד שבאמת נחקר ויעילותו הוכחה הוא מיצוי ליקוטבע – ליקוריץ' המקורי.

האם תוסף תזונה אחד מספיק?

בחיים אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור, אך יש לנו את היכולת לעצור אותו ולבצע חישוב מסלול מחדש לאורח חיים בריא. ככל שנקדים לעשות זאת, כך ייטב.

כדי לעצור את הגלגל בצורה היעילה ביותר, חייבים להבין את התמונה הגדולה.

האם רק פעילות גופנית מספיקה? תזונה מסוימת או תוסף תזונה אחד יעשו את העבודה? התשובה היא לא. מדוע?

כשהסוכר עולה בדם הוא פוגע בפרופיל השומנים והופך אותו להרבה יותר פגיע לחמצון.

לכן חשוב לשים לב לרמות ההמוגלובין המסוכרר HbA1c אנחנו שואפים להגיע לרמות של 4.8-5.2. במקביל חשוב מאד לשמור על כבד לא שומני מכיוון שהכולסטרול מיוצר בכבד וכבד שומני יוצר פרופיל שומנים לא מאוזן.

כשפרופיל השומנים לא מאוזן גם אז הוא פגיע יותר לחמצון. חמצון גבוה של הכולסטרול LDL גורם להאצת שקיעתו בעורקים.

תחשבו על זה כמו רכיבה על אופניים בירידה תלולה כשאין לכם מעצורים, האם תצליחו למנוע מהגלגלים להמשיך להסתובב בקצב מסחרר בעזרת יד או רגל אחת?

בוודאי שלא, ובדיוק כפי שאי אפשר להשתלט על אופניים בעזרת יד או רגל אחת, כך גם אי אפשר להסתמך על פעילות אחת מסוימת או תוסף תזונה אחד בלבד שיעשו את כל העבודה, אלא כל דבר משלים אחד את השני.

לכן רק בשילוב משותף ויעיל ניתן לחזור למסלול הישר בצורה חכמה ויעילה. וחשוב לטפל בכל המנגנונים יחד כדי להשיג תוצאות מקסימליות ועורקים נקיים.

אנשי הצוות הרחב של צמח החיים עומדים לרשותכם

מה עושים על מנת להתמודד עם כולסטרול גבוה, לחץ דם וסוכר בדם? לשם כך מומלץ קודם כל לבצע שינוי תזונתי. זאת הסיבה שאנחנו מציעים ייעוץ וליווי תזונתי עם צוות הנטורופתים המעולים שלנו. וכמובן שכדאי להיעזר בתוספי התזונה הייעודיים מבית צמח החיים.

Gluco

גלוקוטבע

להורדה של רמות הסוכר בדם

גדילטבע שקוף 1000*1000

גדילטבע

לסיוע בהתמודדות עם כבד שומני

שמן קצח Thymoquin 3%

כמוסות שמן קצח​

להורדת סוכר ולטיפול בכבד שומני ​

“אנחנו פה בשבילכם לא כדי להגיד האם אתם נמצאים במצב טוב או רע. אלא הבדיקות החשובות נועדו כדי שנוכל לסמן נקודת התחלה לפני שיוצאים לדרך ומטפלים במקור הבעיה. זו הנקודה הכי חשובה.

ללכת לרופא כדי לקבל תרופה זה בסדר גמור, אך זו פעולה שנוגעת אך ורק בסימפטום. תוספי התזונה שלנו מכוונים אל מקור הבעיה כך שבעתיד תוכלו להקטין באופן משמעותי את כמות הביקורים אצל רופאים כאלה ואחרים”, איציק רנד הוסיף.

האם אתם מכירים בעל בית המתעקש להכיר את כל הלקוחות שלו?
כזה הוא איציק רנד, ומי שיצר עמנו קשר יודע. איציק לא רק הדמות שעומדת מאחורי צמח החיים אלא הוא נמצא ממש בחזית הבמה. מקבל את תוצאות הבדיקות של כל אחת ואחד מתוך מטרה להכיר ולסייע באופן אישי על הצד הטוב ביותר, מתוך ניסיונו האישי ומהידע הרב שצבר.

תפיסת העולם הזאת של מניעה דרך שינוי תזונתי ותוספי תזונה שיעילותם מוכחת הובילה לשיתוף הפעולה עם דר. גיל יוסף שחר MD ראש המרכז לרפואת הרמב”ם.

“דר. גיל יוסף שחר MD ראה את העבודה שלנו, קרא את המחקרים והחליט לפנות אלינו מתוך הבנה ואמונה בערך של מיצוי ליקוטבע ליקוריץ' המקורי. היום הוא משמש כיועץ המדעי שלנו וממליץ על התוספים והבדיקות בחום. ושותף אתנו בכל תחום בדיקות האולטרסאונד של עורקי הצוואר והכבד השומני.”

“שיתוף הפעולה עם המרכז לרפואת הרמב”ם הוא רחב וחשוב מאוד, ואני רואה בזה זכות גדולה שאדם בשיעור קומתו של דר. גיל יוסף שחר הוא חלק מאנשי המקצוע אשר מסייעים להצלחה שלנו ולערך העצום שאנו מביאים ללקוחות”, איציק רנד סיכם את הדברים.

יש לך שאלות?

ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או בקליק

רוצה מענה מהיר ואישי לשאלות שלך?
אנחנו כאן בשבילך.
מזמינים אותך לשיחת כוונון אישית ללא עלות עם הנטורופטית שגית ביבי.

שגית ביבי , מוסמכת לנטורופתיה (N.D*) וצמחי מרפא, בעלת ניסיון רב גם בתחום המקצועי ובתחום הייעוץ והשיווק של תוספי מזון. בעלת קליניקה מעל 17 שנים מומחית לטיפול טבעי בירידה במשקל, בעיות במערכת העיכול ובעיות מטבוליות.
מטפלת דרך התאמה אישית של תפריט תזונה, צמחי מרפא ותוספי מזון לזירוז תוצאות מהירות.

שגית תשמח לענות על השאלות שלך ולסייע לך לבחור בתוספים המתאימים לך.

לסיוע מהיר ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או באמצעות הטופס

רוצה קופון הנחה של 5% (כולל כפל הנחות) לרכישה הבאה שלך?

נרשמים בטופס ומקבלים מיני קורס דיגיטלי

3 מפתחות לבריאות

הכולסטרול הוא לא האויב - כל מה שלא סיפרו לך על כולסטרול

מיוחד למתמודדים עם לחץ דם גבוה, כולסטרול, סוכרת, שומנים בדם וטרשת העורקים. אשר לא מסתפקים בתשובות שהם מקבלים ורוצים יותר.
וכמובן לכל מי שבריאותם חשובה להם.

וקופון הנחה של 5% ( כולל כפל הנחות) לרכישה הבאה שלך!