Fraud Blocker
לוגו צמח החיים מקבוצת ליקוטבע

השילוב המנצח של נטורופתיה ותוספי תזונה טבעיים

אמירה ידועה היא כי לאדם בריא יש אלפי בקשות, אולם לאדם חולה יש רק בקשה אחת, להבריא.
האם ניתן להבריא ממחלות מסוימות קשות, כמו מחלת הסוכרת ואחרות? התשובה היא כן אך לא מדובר במשימה קלה.

BestComb

תרופות קונבנציונליות מטפלות בסימפטומים אך הן לא מביאות למצב של ריפוי מושלם.

לעומת זאת שינוי בהרגלי החיים, אכילה של תזונה מדויקת בשילוב של תוספי תזונה איכותיים בהתאמה אישית, סוללים את הדרך להצלחה.

שגית ביבי הנטורופתית (N.D*) הראשית שלנו ומומחית לצמחי מרפא עוזרת להבין על כל אלה מעבר.

מהי הנטורופתיה וכיצד היא יכולה לעזור בהבראה?

נטורופתיה, סביר מאוד כי פה ושם שמעתם או קראתם על כך, אך מה בדיוק היא אומרת? לדברי שגית ביבי, מוסמכת לנטורופתיה (N.D*) וצמחי מרפא, בעלת קליניקה לטיפול טבעי בירידה במשקל, בעיות במערכת העיכול ובעיות מטבוליות מזה כ- 17 שנים, ומי שהיא חלק מרכזי מהצוות המקצועי שלנו, עקרון הליבה של הנטורופתיה הוא ללמוד איך לחיות אורח חיים בריא.

זה כרוך באימוץ תזונה נכונה, שימוש בצמחים ותוספי תזונה לריפוי ואיזון מערכות הגוף שלנו באופן טבעי. נטורופתיה לעיתים קרובות משמשת כאלטרנטיבה למי שמחפשים טיפול שונה מזה שהרפואה הקונבנציונלית מציעה, בעיקר אם התרופות השונות לא הובילו לשיפור משמעותי, או רק הצליחו לשמר את המצב הלא בריא.

היופי הוא שניתן לשלב את שתי הגישות יחדיו.

שגית ביבי לקאבר

הצעד הראשון בדרך להבראה

מאחר והנטורופתיה שמה לה למטרה לאזן את מערכות הגוף באמצעות שינוי באורח החיים באמצעות תזונה טבעית, אי אפשר להתחיל את התהליך בלי שנאבחן את הבעיה.

לכן הצעד הראשון מתחיל בבדיקת דם פשוטה כדי לאתר את הבעיות בסיסיות. על סמך הממצאים, שגית ביבי ואנשי הצוות המקצועי שלנו יכולים לבנות עבורכם תוכנית טיפול מותאמת אישית, אשר יכולה לכלול תפריט מגוון, תוספי תזונה ומעקב שוטף.

זו הדרך שלנו לעזור לכם לאזן ולשקם את מערכות הגוף, לשפר את מצב הרוח, למנוע מחלות עתידות, להפחית בדלקות ועוד. השימוש בתזונה טבעית ובתוספי תזונה ממוקדים משפרים את הספיגה של המזון ואת פינוי הפסולת מהגוף.

ככל שתקדימו לבצע את השינוי לאורח חיים בריא, כך אפשר יהיה למנוע מחלות וסיבוכים. כך שהשינוי הזה קריטי עבור מי שנמצאים בשלב של טרום סוכרת, אך גם מי שכבר חולים במחלה הזו יכולים לשפר את המדדים באופן דרמטי.

אחד המקרים הקליניים ששגית הייתה מעורבת בו מדגיש את יעילותה של הנטורופתיה בניהול מחלת הסוכרת. על כך היא מספרת:

“פנה אלינו גבר בן 57, עם מדד גבוה של מוגלובין מסוכרר. הערכים של ההמוגלובין המסוכרר מבטאים בעצם את שיעור ההמוגלובין המסוכרר מתוך כל ההמוגלובין שנמצא בדם​.

ככל שרמת הסוכר בדם גבוהה יותר, כך גם עולה גם כמות הסוכר הנקשרת להמוגלובין. קו התפר בין טרום סוכרת לבין מחלת הסוכרת הינו רמה של 5.6. אצל אותו גבר המדדים הצביעו על רמה 9, שזה מצב קיצוני ומסוכן. כי לא רק שהגוף שלו היה צריך להתמודד עם בעיה גדולה של הסוכרת, אלא במצב שכזה אפשר ויתפתחו להן בעיות נוספת, במערכת העצבים, פציעות ונמק ברגליים ועוד.

שילוב מנצח בין נטורופתיה לתוספי תזונה

הגבר הזה ניסה להתמודד עם מחלת הסוכרת בעזרת תרופות אך הן לא הועילו לו. לאחר טיפול אינטנסיבי בן ארבעה חודשים שכלל תוכנית תזונתית בשילוב של תוספי התזונה שלנו, הצלחנו להוריד לו את הרמה ל-7 שזה עדיין לא נמוך, אך בשלב הראשון מדובר בהצלחה גדולה וכיום אנו ממשיכים בתהליך”.

החשיבות בטיפול ומעקב מקיף

זוהי רק דוגמה אחת מיני רבים. הגיעו אלינו מטופלים רבים עם פרופיל שומנים גבוה ורמות כולסטרול מסוכנות, כולל אלה עם תסמונת מטבולית שמצביעה על מספר גורמי סיכון למחלות של הלב ושל כלי הדם. באמצעות מעקב צמוד ושימוש בתוספי תזונה במשך ארבעה חודשים לפחות, ראינו הפחתה משמעותית במשקעי השומן, ניקוי הכבד, שיפור תפקודי הכבד ועוד.

מאוד יכול להיות כי קראתם את השורה האחרונה, שפשפתם את עיניכם ומלמלתם לעצמכם: ארבעה חודשים כדי לראות שיפור?

בואו נעשה סדר בדברים. פרופילים גבוהים של כולסטרול ושומנים הם בעיות נפוצות ולרוב הרופאים ממליצים על תרופות להורדת כולסטרול שאכן יכולות להראות שינוי משמעותי  בפרופיל השומנים תוך פרק זמן קצר, אבל הן לא בהכרח ינקו עבורכם את העורקים או יבטיחו כי הכולסטרול לא יתחמצן. תוספי המזון שלנו ושינוי התזונה בכלל, מתמקדים בהפחתת חמצון הכולסטרול, כך שהוא יהיה איכותי יותר ומשם הטיפול בבעיה יהיה הרבה יותר עמוק ויעיל. תוכלו לקרוא על כך יותר כאן.

 בסופו של דבר צריך לזכור כי תוספי תזונה מסייעים לגוף אך לא מתערבים בפעולה שלו, לכן קצב ההחלמה משתנה מאדם לאדם.

לכן אין פה קסמים. בכל הנוגע לאורח חיים בריא בשילוב של נטורופתיה ותוספי תזונה לא תמצאו שפנים בשרוולים. אי אפשר לתקן גוף חולה במשך שנים ארוכות בתהליך של זבנג וגמרנו. השירות הנטורופתי שאנו מעניקים משתרע הרבה מעבר לטיפול ראשוני. זה כרוך במעקב רציף כדי להבטיח שהמטופלים שלנו ידבקו בפרוטוקול הטיפול שלהם ויבצעו את ההתאמות הנדרשות. רק כך ניתן להגיע לתוצאות חיוביות ולשיפור משמעותי בהרגשה האישית ובמדדים.

שילוב של תזונה נכונה ותוספי מזון מתאימים

במצבים כמו סוכרת וטרום סוכרת, חיוני מאוד למנוע הידרדרות על ידי פעילות גופנית, תזונה ספציפית ושימוש בתוספי תזונה עשירים בצמחי מרפא ובנוגדי חמצון להגנה על התאים בגוף. תוסף המזון היעיל ביותר הינו מיצוי ייחודי המבוסס על מחקר מעמיק של שורש הליקוריץ, עליו שגית ביבי מסבירה.

ליקוריץ' המקורי ליקוטבע

הליקוריץ הוא צמח בעל סגולות רפואיות משמעותיות והוא מכיל  נוגדי חמצון ברמה גבוהה..
הוכח במחקרים כמוריד חמצון הכולסטרול בדם עד 55%.
בזכות היכולת שלו למנוע את חמצון הכולסטרול, הליקוריץ עוזר במניעה והורדה של פלאק מהעורקים.

שום שחור מותסס בנוסחה החדשה והמשודרגת

 מי שיכול לסייע לליקוריץ במשימה הזו הוא תוסף תזונה נוסף- שום שחור מותסס.

זהו תוסף שיש לו את היכולת להגדיל את כמות נוגדי החמצון והמרכיבים האנטי דלקתיים והאנטי בקטריאליים בגוף ומעלה את הכולסטרול הטוב ה- HDL שאחראי על ניקוי כלי הדם, כך שהשילוב שלהם נהדר.”

גדילטבע

תוסף תזונה נוסף שעומד לרשותכם הינו תוסף גדילטבע שמעניק פתרון טבעי לשיפור בריאות הכבד בעזרת 3 צמחי מרפא בעלי יעילות מוכחת.

כל שגית ביבי מפרטת, “הכבד הוא האיבר הפנימי הגדול ביותר שלנו, וחלק מהתפקיד שלו הוא לנקות רעלים, לייצר כולסטרול ולאחסן גלוקוז, ויטמינים וברזל. השמנה, שומנים ורמות גבוהות של סוכר גוף יכולים לפגוע בכבד ולפתח מחלה של כבד שומני. הגדילטבע הוא תוסף תזונה המשלב בתוכו תערובת של שלושה צמחי מרפא שנועדו לחזק, לשקם ולהגן על הכבד. זהו תוסף מאוד מומלץ למי שכבר מתמודדים עם בעיות בכבד או שהמדדים מצביעים כי יש צורך להגן עליו לפני שהמצב ימשיך להידרדר”.

שגית ביבי וכל שאר הצוות המקצועי שלנו המתמחים בנטורופתיה זמינים עבורכם כאן ועכשיו.

תוכלו להתייעץ איתם קודם בשיחת טלפון, ואף לצאת לדרך להליך ליווי אישי ומעקב צמוד שבסופו תדעו כיצד לנהל אחרת את הבעיות מהן אתם סובלים,  כמו מצבי טרום סוכרת וסוכרת, ואף לנפץ את המדדים השליליים בדרך לחיים הרבה יותר בריאים ומהנים.

מיתוס ארוחת הבוקר

הסופר ג’ון גאנתר אמר פעם כי “האושר כולו תלוי בארוחת בוקר מרגיעה”, אולם מבחינת שגית ביבי לכל ארוחה במהלך היום יש את החשיבות שלה.

הרי לפניכם מתכונים לאכילה ולשתייה טעימה ובריאה יותר ששגית ביבי הכינה עבורכם:

הסופר ג’ון גאנתר אמר פעם כי “האושר כולו תלוי בארוחת בוקר מרגיעה”, אולם מבחינת שגית ביבי לכל ארוחה במהלך היום יש את החשיבות שלה.

הרי לפניכם מתכונים לאכילה ולשתייה טעימה ובריאה יותר ששגית ביבי הכינה עבורכם:

מתכון סלמון

דג סלמון עם ירקות בתנור

מרכיבים:

את המרכיבים לערבב בקערה עמוקה.

אופן הכנה:

4 פיסות של פילה סלמון. לטבל את הדג עם הרוטב.

הניחו את הסלמון (עור כלפי מטה) בתנור למשך 8 עד 10 דקות.

הסירו את העור מהסלמון (אפשר גם להשאיר את העור, לפי טעמכם)

פזרו על כל מנה כף של פטרוזיליה טרי, והגישו עם פרוסת לימון.

מומלץ לאכול לצד ירקות בתנור:

גמבות ,בצל, סלק, זוקיני, קישוא, בטטה.

את הירקות יש לתבל בשמן זית, מלח, פלפל שחור ושיהיה בתאבון.

כוס מיץ טרי להורדת לחץ דם

כוס מיץ טרי לסיוע בהורדת לחץ דם

שתיית כוס מיץ טרי פעם ביום מסייעת בהורדת לחץ הדם אפילו לאחר יממה אחת.

אופן הכנה:
את הירקות רצוי לקלף ולחתוך לקוביות.
לשים במסחטת מיץ את כל הירקות. 
למזוג את המיץ לכוס ולפתוח את הכמוסה לתוך המיץ. 

תוצאות הליווי האישי והמתכונים של שגית ביבי עושים לכם חשק לשוחח עמה או עם אחד מצוות הנטורופתים שלנו, כך שגם אתם תצליחו לעשות את הצעד הראשון בדרך לשינוי יסודי לחיים בריאים יותר?

 מוזמנים ליצור קשר כאן ועכשיו, כולנו נשמח לעזור ולסייע לכם להצליח במשימה.

יש לך שאלות?

ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או בקליק

רוצה מענה מהיר ואישי לשאלות שלך?
אנחנו כאן בשבילך.
מזמינים אותך לשיחת כוונון אישית ללא עלות עם הנטורופטית שגית ביבי.

שגית ביבי , מוסמכת לנטורופתיה (N.D*) וצמחי מרפא, בעלת ניסיון רב גם בתחום המקצועי ובתחום הייעוץ והשיווק של תוספי מזון. בעלת קליניקה מעל 17 שנים מומחית לטיפול טבעי בירידה במשקל, בעיות במערכת העיכול ובעיות מטבוליות.
מטפלת דרך התאמה אישית של תפריט תזונה, צמחי מרפא ותוספי מזון לזירוז תוצאות מהירות.

שגית תשמח לענות על השאלות שלך ולסייע לך לבחור בתוספים המתאימים לך.

לסיוע מהיר ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או באמצעות הטופס