Fraud Blocker
לוגו צמח החיים מקבוצת ליקוטבע

מה זה Valeopro? ומה הקשר לשמירה על אורח חיים בריא?

למה קשה לשמור על אורח חיים בריא?

כולנו מודעים לחשיבות לשמירה על אורח חיים בריא, אבל רוב האוכלוסייה המערבית לא מנהלת אורח חיים כזה ואפילו מתנהלת בצורה מאוד לא בריאה ואף מסוכנת. לכבוד השקת המיזוג של צמח החיים עם חברת שיח אמת לחברה חדשה בשם Valeopro – שמטרתה לסייע לשמירה על אורח חיים בריא תחת קורת גג אחת החלטנו להרחיב על הנושא קצת יותר לעומק.

מה זה Valeopro? ומה הקשר לשמירה על אורח חיים בריא?

אז מה זה אורח חיים בריא?

אורח חיים בריא הוא אוסף של פרקטיקות, התנהגויות והרגלים הנוגעים לבריאות הגופנית והנפשית של אדם.
זו התנהלות שמקדמת ותומכת ברמות גבוהות של בריאות וכוללת מגוון גדול של תחומים:

תזונה מאוזנת-

צריכה יומית של כל הערכים התזונתיים החיוניים לגוף ממזון טרי מלא ועשיר והשלמה עם תוספי תזונה בהתאם לצורך האישי.

פעילות גופנית סדירה-
30 דק של פעילות גופנית בדופק גבוה או תנועה והפעלה של כל איברי הגוף לזרימת דם ושחרור של אנדורפינים, אדרנלין ומתח.

ניהול מתון של רמות סטרס-

פעילות מודעת להגברת הרגיעה, בדרך של ניהול יומי של חשיפה למסכים, מדיטציות, אומנות, עיסוי, תרגול נשימות יומי, צחוק, שהיה בטבע וכד’

שינה איכותית-
שמירה על 6 שעות שינה מלאות רצופות, היגיינת שינה ( נטרול חשיפה לקרינה, מסכים, סוכר לבן בשעות מאוחרות וכד’)

למה חשוב לשמור על אורח חיים בריא?

לאורח חיים בריא יש הרבה יתרונות, מחקרים מראים שתרגול רצוני של אורח חיים בריא עשויה להביא להעלאה ברמות הבריאות הפיזית והנפשית, להפחתת סיכונים למחלות ולגילוי רמות אנרגיה גבוהות יותר. כמו כן, התחייבות לאורח חיים בריא יכולה לסייע בניהול משקל גופני תקין, לשפר את תפקוד הלב, לשפר את מצב הרוח ולסייע בהארכת תוחלת החיים.

אבל אם זה היה כל כך פשוט כולנו כבר היינו מתנהלים כך.

מה זה Valeopro? ומה הקשר לשמירה על אורח חיים בריא?

למה קשה לשמור על אורח חיים בריא?

הדרישות המודרניות מאלצות אותנו להיחשף לרמות גבוהות של זיהום אוויר, סטרס ומזון מעובד שמשפיעים לרעה על אורח החיים שלנו. וזה עוד לפני ההתחממות הגלובלית, הצפייה הממושכת בחדשות והשפעות אישיות שיש לכולנו – במערכות היחסים בעבודה, בני המשפחה, זוגיות וכד’.

אנחנו חשופים מאוד למסכים ולטכנולוגיה שמאלצת אותנו להסחת דעת, גורמת להפרעות נוירולוגיות ומשפיעה על השינה ועל רמות סטרס, ריכוז ויכולות קוגניטיביות, אוכלים בשעות לא קבועות, אוכל עם הרבה חומרים מזיקים- כימיקליים חומרי טעם וריח והמון המון סוכר לבן, ונתרן.

בנוסף, אי אפשר להתווכח עם זה שמאכלים עתירי פחממות סוכר וקמח לבן טעימים מאוד לרוב האנשים. וכן, יש בסוכר הלבן גם מרכיב ממכר שמקשה מאוד על רבים מאיתנו לוותר עליהם.

הטכנולוגיה המתפתחת גורמת לנו לשהות יותר בבית ופחות בחוץ והתכנים שאנחנו נחשפים אליהם מייצרים סטרס ברמה גבוהה באופן מודע כחלק מהרצון שנתמכר ונמשיך לצרוך אותם.

וכך נוצר לו מעגל קסמים אין סופי- או לופ שמאוד לא פשוט לחלקנו להשתחרר ממנו.

אז מה אפשר לעשות כדי לנהל אורח חיים בריא?

בראש ובראשונה חשוב להבין את החשיבות, לרצות ולקבל החלטה לשינוי הרגלים.
לא תמיד צריך ונכון לשנות הכל בבת אחת. הרגלים קשה לשנות ויש מי שצריכים לעשות שינויים כוללים ויש מי שיותר מתאימים להם לבצע שינויים בשלבים.

הרבה פעמים שינויים כאלה מתבצעים אחרי שנשמעות התראות של הגוף/ הנפש בצורה של איתותים גופניים כמו לחץ דם גבוה, רמות סוכר גבוהות, כולסטרול LDL גבוה וסימפטומים כמו ירידה בתפקוד, קושי לנשום, חולשה, עייפות ועד מחלות ותופעות גופניות יותר קשות כמו אירועי לב, אירועים מוחיים, סוכרת, ועוד.

אבל לא כדאי לחכות לאיתותים ולתופעות הקשות בשביל להתחיל לעשות שינוי.

במשך 13 שנים אנחנו בצמח החיים פועלים ללא לאות כדי לספק ללקוחות שלנו אפשרויות לתקן ולשפר מערכות שונות בגוף דרך תוספי תזונה איכותיים, המכילים רכיבים צמחיים טבעיים מבוססי מחקר ומדע. בהמשך הוספנו תהליכים של בדיקות ייחודיות למדידת הפלאק הנגרם כתוצאה משקיעה של כולסטרול LDL מחומצן השוקע ומצטבר בדפנות העורקים ופוגע בזרימת הדם באופן תקין.

הוספנו שירות נוסף של ייעוץ תזונתי של נטורופתית לשיחות ההסבר לבדיקות ובהמשך יצטרפו תהליכים להפחתת הסטרס והגדלת הפעילות הגופנית.

בשנה וחצי האחרונות, חברנו תחת מותג משותף בשם Valeopro עם חברת שיח אמת המשווקת תוספי תזונה המצטרפים לתוספים שלנו ומאוד בקרוב נשיק את המוצר המשותף הראשון במיתוג החדש.

הבית שלי לחיות בריא- Valeopro
משמעות השם Valeo – בלטינית להיות בריא וגם בעל ערך. והתוספת Pro היא קיצור של המילה professional (מקצועי באנגלית).
מבטאות את הרצון המשותף שלנו לאפשר ללקוחותינו ליהנות מסל שירותים שלם לניהול אורח חיים בריא. כי צריכה של תוספי תזונה יחד עם שינוי תזונתי, פעילות להפחתת הסטרס ופעילות גופנית, מביאה לתוצאות מהירות ושמירה עליהן לאורך זמן.

כדי לסייע לכמה שיותר א.נשים לנהל אורח חיים בריא אנחנו מקפידים להגדיל כל הזמן את מעגל השירותים שלנו, בדיקות, ייעוץ תזונתי, יותר תוספים איכותיים שיעזרו ובקרוב יתווספו שירותים נוספים להפחתת הסטרס, אימון גופני ועוד.

לא צריך לשנות הכול ביום אחד, אפשר להתחיל מביצוע בדיקה, מנטילת תוסף כמו ליקוריץ או ויטמין D שפרטנו עליו בהרחבה במייל הקודם ולהתקדם בשלבים.

בשבועות ובחודשים הקרובים צפו לעוד הרבה עדכונים מעניינים ומרגשים מאתנו. עדכונים שסייעו לכם לשמור על אורח חיים בריא בצורה איכותית ונוחה יותר.

יש לך שאלות?

ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או בקליק

רוצה מענה מהיר ואישי לשאלות שלך?
אנחנו כאן בשבילך.
מזמינים אותך לשיחת כוונון אישית ללא עלות עם הנטורופטית שגית ביבי.

שגית ביבי , מוסמכת לנטורופתיה (N.D*) וצמחי מרפא, בעלת ניסיון רב גם בתחום המקצועי ובתחום הייעוץ והשיווק של תוספי מזון. בעלת קליניקה מעל 17 שנים מומחית לטיפול טבעי בירידה במשקל, בעיות במערכת העיכול ובעיות מטבוליות.
מטפלת דרך התאמה אישית של תפריט תזונה, צמחי מרפא ותוספי מזון לזירוז תוצאות מהירות.

שגית תשמח לענות על השאלות שלך ולסייע לך לבחור בתוספים המתאימים לך.

לסיוע מהיר ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או באמצעות הטופס

Verified by MonsterInsights