Fraud Blocker

הכירו את סוד הבריאות הטמון בכורכומין

הכורכום הוא אחד התבלינים החשובים והמרתקים בעולם הקולינרי. למרות שהטעם שלו פחות דומיננטי, הוא מוסיף עומק ומורכבות לכל מנה.

אך מעבר להיותו תבלין אהוב ומוכר, אחד המרכיבים של שורש הכורכום נקרא כורכומין, והוא זוכה לתשומת לב רבה בזכות סגולותיו הבריאותיות.

במאמר זה ניקח אתכם למסע קסום בעולם הכורכומין, בו נגלה את יתרונותיו הבריאותיים הרבים.  

מאמר על טבע כורכומין

רבים ממי שמסתייעים בכורכומין כתוסף תזונה, מדווחים על שיפור ניכר בתפקוד מערכת העיכול, הקלה בדלקות וכאבי מפרקים, על שהוא תורם משמעותית לבריאות הלב, הכבד ועוד.

 

תוכן עניינים

התגלית המרתקת על כורכומין

הנה פרט טריוויה מרתק שתוכלו לשתף עם בני משפחה וחברים:
איזה חומר טבעי נחקר הכי הרבה בעולם? אם חשבתם על כורכומין, אתם לא טועים!

עד כה ברחבי העולם נערכו יותר מ-4,000 מחקרים על כורכומין, מתוכם כ-1,500 בחנו את השפעתו על תאים סרטניים.

הסיבה למחקרים הרבים היא שמדענים ביקשו להבין כיצד ניתן להילחם ברדיקלים חופשיים בגוף, אשר עלולים לגרום לנזק למבנים תאיים, שומנים וחלבונים.

לכן בין היתר נעשתה בדיקה מקיפה שנודעה לבדוק באיזו מדינה יש את שיעור חולי הסרטן הנמוך ביותר. התוצאה הצביעה כי הודו עומדת בראש הרשימה.

הסיבה לכך היא שהכורכום הוא חלק בלתי נפרד מהמטבח ההודי, ומנות רבות כוללות תבלינים עשירים בכורכום, דבר שמוביל לצריכה מוגברת של כורכומין על בסיס יום-יומי.

השילוב בין מסורת לקדמה, בין המטבח ההודי למעבדות המחקר, הפך להיות לסיפור שמרתק את עולם המדע והרפואה עד עצם היום הזה, אולם כמו בכל מסע, גם בזה שלנו יש לא מעט אתגרים.

האתגר הגדול בספיגת הכורכומין בגוף

המחקרים השונים אודות הכורכומין לא השאירו מקום לספק כי מדובר ברכיב מעורר השראה בזכות יתרונות הרבים. על כך שהוא מפגין יכולות נוגדות דלקות עוצמתיות, ומצליח לרפא  אותן. על שהוא פועל כנגד רדיקלים חופשיים, שומר על התאים מפני נזק חמצוני ומאט את תהליכי ההזדקנות. כמו כן נמצא כי הכורכומין מפחית את רמות כולסטרול LDL בדם, תומך בלב בריא ומשפר את תפקודי הכבד. על היותו מגן על מערכת החיסון ומי שמרפא את המפרקים.

יחד עם זאת במחקרים השונים גם עלתה סוגיה בעייתית, זו קשורה לספיגת הכורכומין בגוף.

הכורכומין נספג בגוף בצורה שונה מרוב החומרים הנכנסים דרך מערכת העיכול, שכן הוא נספג בעיקר דרך המעיים. מחקרים מצאו כי הכורכומין אינו נספג בהצלחה בגוף בשל פירוקו במיצי הקיבה. רוב החומרים עוברים תהליך פירוק בקיבה, שם מיצי הקיבה מפרקים אותם, ורבים מהם מופרשים מהגוף דרך השתן והצואה לפני שהספיקו להיספג במערכת הדם.

יתרונות הטבע כורכומין

כדי להתמודד עם אתגר זה, מפעל פיטנס קריית שמונה (המייצר גם את ליקוריץ’ המקורי) משתמש בפטנט אמריקאי רשום (USPTO 61-403929) של תהליך ייחודי של מיקרו-קפסולציה לכורכומין.

בתהליך זה, כל גרגר מיקרוסקופי של כורכומין מכוסה בעטיפה מיקרוסקופית מיוחדת. עטיפה זו פועלת כמגן מפני הסביבה החומצית של הקיבה, ומבטיחה שהכורכומין יעבור את הקיבה בשלמותו.

העטיפה המיקרוסקופית הזו אינה מתפרקת במגע עם מיצי הקיבה, אלא רק במעיים, שם הכורכומין משתחרר ומתחיל להיספג בגוף. שיטה זו מבטיחה שהכורכומין מגיע למערכת הספיגה במעיים כמעט בשלמותו, ובכך מאפשרת ספיגה יעילה יותר של החומר הפעיל, והתוצאה לפניכם – תוסף תזונה טבע כורכומין.

כדי להוכיח את יעילות תוסף התזונה שלנו, ערכנו ניסוי בו השתתפו מעל 20 אנשים. חלק מהנבדקים קיבלו את התוסף שלנו, ואחרים קיבלו תוספים של מספר חברות אחרות בתחום תוספי התזונה.

התוצאות הראו כי במוצרים המתחרים, כ-90% מהכורכומין הופרש מהגוף, כלומר רק 10% מהחומר נספג בגוף. לעומת זאת, בטבע כורכומין שלנו, כ-70% מהחומר נשאר בגוף, ורק 30% הופרש.

נתונים אלו הצביעו על יתרון משמעותי של המיקרו-קפסולציה בפיתוח שלנו, המאפשרת ספיגה יעילה הרבה יותר של כורכומין בגוף.

החומרים הפעילים הייחודיים המצויים בתוסף שלנו מעניקים לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות מרשימות. תכונות אלו מסייעות לטיפול בזיהומים ודלקות שונות, כמו גם בהורדת רמות כולסטרול LDL בדם. בנוסף, התוסף תורם לוויסות חיסוני ולפעילות נוגדת דלקת, מה שהופך אותו לכלי יעיל בטיפול בדלקות מפרקים, בזכות יכולותיו נוגדות הדלקת והחמצון.

תוסף התזונה טבע כורכומין מציע השפעה מטיבה במצבים רבים, כולל דלקות כיס ודרכי מרה, והוא בעל השפעה מגינה על הכבד, המסייעת להפחתת רמות שומנים ושיפור תפקודי כבד. כמו כן, הוא מסייע במניעת סיבוכי סוכרת, כולל נוירופתיה סוכרתית, כבד שומני, השמנה, נפרופתיה ומחלות כלי דם.

כך שהפיתוח שלנו לא רק משפר את זמינות הכורכומין בגוף, אלא גם מאפשר ניצול מרבי של תכונותיו הבריאותיות.

הכורכומין כתוספת כוח משמעותית למיצוי ליקוריץ' המקורי

המיצוי הייחודי של ליקוריץ’ המקורי שלנו מצטיין ביכולת שלו למנוע חמצון של כולסטרול בעורקים.

מה הכוונה? כאשר הכולסטרול עובר תהליך חמצון, הוא עלול לשקוע בעורקים וליצור פלאקים שמצרים את כלי הדם, דבר שמוביל למחלות לב, מחלות כלי דם שונות כגון בעורקים, ורידים ונימים, והשפעות נוספות על הדם.
השימוש בליקוריץ’ מסייע למנוע את חמצון הכולסטרול, להפחית את עובי הדפנות של העורקים בגוף, לשפר את גמישות כלי הדם ולקדם זרימת דם תקינה.

ניתן לבדוק זאת על ידי בדיקת אולטרסאונד קצרה ופשוטה – בדיקת CIMT, לפני ולאחר השימוש בליקוריץ’ המקורי.

בדומה לליקוריץ’ כך גם הכורכומין, הוא ידוע ביכולתו המרשימה לפרק משקעי כולסטרול בעורקים, לדלל את הדם ולמנוע התפתחות טרשת עורקים.

פעולות אלו כמובן תורמות לשמירה על תפקוד תקין של הלב והמוח. בנוסף, הכורכומין מכיל פעילות נוגדת חמצון ייחודית המסייעים לו בלכידת רדיקלים חופשיים ומונעים נזקים כתוצאה מחמצון.

הפעילות זו באה לידי ביטוי גם בהפחתת רמות הכולסטרול LDL, דבר שמקנה יתרון נוסף בשמירה על בריאות כלי הדם והלב.

כך שהשילוב של שני תוספי התזונה הללו עוצמתי במיוחד כאשר מבקשים להפחית את האפשרות להיווצרות של פלאק בעורקים.

שימו לב. ציינו כי הכורכומין יכול לדלל את הדם, כך שבמצבים מסוימים הוא יכול להחליף את הצורך בשימוש באספירין. יחד עם זאת, מי מכם שנוטלים תרופות מדללות דם צריכים לדאוג שלא ייווצר מצב של דילול יתר.

לכן, לפני שאתם עושים שימוש בתוסף טבע כורכומין, אנו מזמנים אתכם להתייעץ עם הצוות הנטורופתי שלנו, כך שתוכלו לשלב את התוסף בצורה מבוקרת ובטוחה.

הכירו את סוד הבריאות הטמון בכורכומין

בהכנת המאמר השתתף ד"ר אורן מזרחי (Phd)נטורופת ומטפל ברפואה סינית, רפואה טבעית, טיפול גוף- נפש ואנטי אייג'ינג.

יש לך שאלות? בקשות?

אנחנו כאן עבורך!

לא ברור לך אילו תוספים מתאימים לך?

יש לך שאלות לגבי תוספים שלא מצאת להם תשובה באתר?

יש לך אתגר כזה אחר שמצריך מענה אישי מדויק?

יש שאלה שלא קיבלת עליה מענה משביע רצון?

מזמינים אותך לשלוח אלינו את הטופס שנמצא כאן למטה ונשמח לתאם לך שיחת כוונון ללא עלות.

קליק כאן!

מוצרים ומבצעים

יש לך שאלות?

ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או בקליק

רוצה מענה מהיר ואישי לשאלות שלך?
אנחנו כאן בשבילך.
מזמינים אותך לשיחת כוונון אישית ללא עלות עם הנטורופטית שגית ביבי.

שגית ביבי , מוסמכת לנטורופתיה (N.D*) וצמחי מרפא, בעלת ניסיון רב גם בתחום המקצועי ובתחום הייעוץ והשיווק של תוספי מזון. בעלת קליניקה מעל 17 שנים מומחית לטיפול טבעי בירידה במשקל, בעיות במערכת העיכול ובעיות מטבוליות.
מטפלת דרך התאמה אישית של תפריט תזונה, צמחי מרפא ותוספי מזון לזירוז תוצאות מהירות.

שגית תשמח לענות על השאלות שלך ולסייע לך לבחור בתוספים המתאימים לך.

לסיוע מהיר ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או באמצעות הטופס

רוצה קופון הנחה של 5% (כולל כפל הנחות) לרכישה הבאה שלך?

נרשמים בטופס ומקבלים מיני קורס דיגיטלי

3 מפתחות לבריאות

הכולסטרול הוא לא האויב - כל מה שלא סיפרו לך על כולסטרול

מיוחד למתמודדים עם לחץ דם גבוה, כולסטרול, סוכרת, שומנים בדם וטרשת העורקים. אשר לא מסתפקים בתשובות שהם מקבלים ורוצים יותר.
וכמובן לכל מי שבריאותם חשובה להם.

וקופון הנחה של 5% ( כולל כפל הנחות) לרכישה הבאה שלך!