Fraud Blocker

תוספי תזונה בעידן הדיגיטלי

בסדרת המאמרים שפרסמנו במהלך החודשים האחרונים, הצגנו בפניכם את אנשי הצוות המקצועיים שעומדים מאחורי חברת צמח החיים. הכרתם את צוות הנטורופתים, היועצים, האחראים על בדיקות האולטרסאונד, בעלי החברה ועוד

שיווק תוספי תזונה בעידן הגידיטלי

הפעם אנו מזמינים אתכם להכיר את נמרוד אלישר, איש השיווק הדיגיטלי של צמח החיים.  פגשנו את נמרוד לשיחה בנושאי שיווק תוספי תזונה, בריאות והערך המוסף שעומד מאחורי הפעילות.

תוכן עניינים

אתגר הליקוריץ'

נמרוד, ספר לנו על תחילת העבודה עם צמח החיים.

“אני עם צמח החיים עוד מהימים בהם היה לחברה רק תוסף תזונה אחד – ליקוריץ’ המקורי התוסף היחיד שיעילותו הוכחה מדעית וקלינית . אתם בוודאי שמים לב למילה “המקורי”, וזהו חלק מהמיתוג והבידול בעקבות הצלחת התוסף הייחודי שלנו, שהובילה להופעת חקיינים רבים שניסו לרכוב על ההצלחה שלנו.
מאז ועד היום אחד היעדים המרכזיים שלנו הוא להעביר את הערך הייחודי של ליקוטבע ליקוריץ’ המקורי מול כל הנעשה בשוק התוספים, ובכלל זה חקיינים או מתחזים שמנסים למנף את היכולות של המיצוי המקורי והיחיד שיעילותו מוכחת.

תוכל לחדד את הנקודה הזו?  

“בוודאי. קהל שחושב לעצמו מה כבר יכול להיות שונה בין תוסף אחד לשני? הרי גם חומוס הוא אותו החומוס בכל מסעדה ורק השם משתנה, נכון? אז זהו, שלא.
היינו צריכים ללמד ולהסביר, ולספק תוכן מקצועי שמדגיש את היתרונות המשמעותיים בליקוטבע ליקוריץ’ המקורי של צמח החיים.

גם אני למדתי הרבה מאד מהתחום תוך כדי תנועה, ואחד הדברים המשמעותיים שגיליתי כאן לראשונה, הוא נושא חמצון הכולסטרול, שחשוב לי אישית כגבר מעל גיל 60 ה”ממותג” כמי שיש לו רמות כולסטרול גבוהות.

כפי שקבע פרופסור מיכאל אבירם: “מה שקובע הוא איכות הכולסטרול ולא רמת הכולסטרול”, והכוונה היא מה רמת חמצון הכולסטרול.
מדוע? הכולסטרול הוא מאבני הבנייה של הגוף וחשוב מאד לתפקוד תקין. אך כולסטרול LDL מחומצן נוטה לשקוע בעורקים ולחסום אותם.

ליקוטבע ליקוריץ’ המקורי הוא המיצוי היחיד שנחקר והוכח מדעית כתוסף שמוריד את חמצון הכולסטרול עד 55%. זהו נתון משמעותי ביותר מכיוון שאין תוסף אחר שמצליח לעשות זאת.

כששאלתי מדוע צריך מיצוי ולא פשוט ללעוס או לחלוט את השורש, גיליתי שבליקוריץ’ קיים רכיב בשם גליצריזין אסיד שעלול להעלות את לחץ הדם. המיצוי מצליח להסיר את מירב הרכיב הזה, תוך שמירה על כל נוגדי החמצון הטבעיים של שורש הליקוריץ’, וזה מה שמוביל לתוצאות המדהימות.

ההבדל בין תוספי תזונה לתרופות

“אתגר נוסף הוא ללמד את הציבור הרחב על תוספי התזונה שלנו ולהסביר על ההבדל ביניהם לבין תרופות רגילות.
כאשר אנו מתמודדים עם בעיה רפואית, אנו נוטים לפנות לרופא המשפחה שלנו ולקבל מרשם לתרופה המטפלת בכאב מסוים.
לעומת זאת, היעילות של תוספי התזונה פועלת באופן שונה לחלוטין. תוספי תזונה אינם תחליף לתרופה אלא מהווים חלק משינוי אורח חיים לבריא יותר, והתהליך הזה אינו מיידי.

לוותר על הנוחות בשביל בריאות?

כאשר מדובר במי שלא הקפידו על תזונה בריאה במשך שנים רבות, לא ניתן לצפות כי תוסף תזונה כזה או אחר יפתור את כל הבעיות שלהם תוך מספר שבועות בלבד. אלא תוסף תזונה הוא חלק מהתזונה הכללית שאנו מכניסים לגופנו, והיא זו שמשפיעה על בריאותנו.
בשימוש נכון ומדויק, התוספים יכולים לשדרג את איכות המזון שאנו צורכים, ולעזור לגוף לתפקד בצורה אופטימלית”.

כמה זה עולה לנו?

נמרוד, לא פעם עולה נושא המחיר של תוספי התזונה. איך אתה רואה את הדברים?

“הרבה פעמים חברות בתחומים כאלה ואחרים ובכלל אנשים, מנסים עד כמה שניתן להימנע מלדבר על כסף. הגישה שלי שונה והסיבה לכך פשוטה, לא רק שאין לנו מה להסתיר אלא להיפך, יש לנו המון במה להתגאות.

אומנם חברת צמח החיים היא עסק לכל דבר, אך ההשקעה הפיננסית כמו גם ההון האנושי שראשי החברה משקיעים בהם, היא אדירה.

התפיסה שלנו לגבי תוספי תזונה מתמקדת בגיבוי מחקריות, ליווי נטורופתי מקיף ובדיקות אולטרסאונד. המטרה שלנו היא להעניק ללקוחותינו את הכלים הטובים ביותר לשיפור בריאותם, ולא למכור להם הבטחות שווא.

חשוב להבין כי הפתרון שאנחנו מציעים הוא פתרון כולל וייחודי, אפילו נדיר. מדובר בתוסף שאינו דומה לויטמין C פשוט. מכל קילוגרם של שורש ליקוריץ מייצרים רק 8 גרם של חומר פעיל, וזהו אחד האתגרים המשמעותיים בתהליך המיצוי הייחודי הזה.

אורח החיים המודרני למעשה גורם לנו להוציא הון על “קלקול” הגוף – אנחנו צורכים ג’אנק פוד, מזון מתועש, שותים ומעשנים במשך שנים, ולאחר מכן מתמודדים עם הבעיות הבריאותיות שנוצרות.

אולם, כשמגיע הזמן לחפש פתרונות, אנו נוטים לא פעם להתמקח על המחיר. מבחינתי אין השקעה חשובה מזאת. 

שיתוף הפעולה עם המרכז לרפואת הרמב"ם

נמרוד, מה תוכל לספר לנו על שיתוף הפעולה של צמח החיים עם המרכז לרפואת הרמב”ם?

“המחקרים והיכולות המוכחות של תוסף ליקוטבע ליקוריץ’ המקורי גרמו לאנשי מקצוע לבחון את הנושא לעומק, להתרשם ולהמליץ על צמח החיים. אחד מהם, ד”ר גיל יוסף שחר MD ראש המרכז לרפואת הרמב”ם, פנה אלינו לאחר שקרא את המחקרים והציע לשתף פעולה כדי להביא את הערך הייחודי הזה לקהל הרחב ככלי לסיוע ולהצלת חיים.

כיום, ד”ר גיל יוסף שחר משמש כיועץ המדעי שלנו, ושיתוף הפעולה הזה הביא להבנה מעמיקה יותר של הנושא ולהרחבת שיתופי הפעולה המבורכים שלנו”.

ביחד עם המרכז לרפואת הרמב”ם בחרנו להשקיע ורכשנו את מכשיר האולטרסאונד המתקדם ביותר הקיים בשוק.
מכשיר זה מאפשר לבצע בדיקה קצרה ולא פולשנית כדי לאבחן בצורה מדויקת את מצב השומן בכבד ואת עובי הפלאק בעורקי הצוואר”.

תוכל לחדד על כך מעבר?

“כמובן. ראשית צריך להבין כי בדיקות הדם לא מראות את חמצון הכולסטרול בדם. אבל דרך בדיקת אולטרסאונד של עורקי הצוואר אפשר לראות את מצב שקיעת הכולסטרול המחומצן בעורקים.

זה כלי מעולה לבדיקה של יעילות התוספים אבל מעבר לזה זוהי ממש בדיקת מצילת חיים .כיוון שלא פעם יש מי שמגיעים אלינו עם בדיקות דם נהדרות, אולם בדיקת האולטרסאונד הצביעה על כי יש להם חסימה בעורקים והם לא היו יכולים לדעת על כך לולא הבדיקה.

לכן מדובר בבדיקות שיש ביכולתן להציל חיים וזה בסופו של דבר היעד המרכזי שלנו, לפני כל דבר אחר.

לכן בכל הזדמנות אנו קוראים ללקוחותינו, נצלו את האפשרות להתייעץ עם צוות הנטורופתים שלנו כדי לקבל התאמה אישית ומענה על שאלות לפני או אחרי הרכישה. וכמובן כדאי מאוד לערוך בדיקות דם מקיפות קודם לכן, כך שניתן יהיה להתאים את התוספים המדויקים שיעשו את ההבדל”.

אנחנו לא מוכרים קרח לאסקימוסים

נמרוד, מה התפיסה שלך לגבי עולם המכירות?

“בעולם המכירות ישנו סלוגן “למכור קרח לאסקימוסים”, וכמי שעוסק בשיווק ובמכירות זה כ 24 שנים, המשפט הזה תמיד הרגיז אותי. לא רק משום שהוא מזלזל לדעתי באינטליגנציה, אלא גם משום שהוא מצביע על חוסר הבנת הנושא לעומק. אם בזכות אגרסיביות או מניפולציה אתה מוכר משהו שאנשים לא צריכים, אתה לא תשרוד זמן רב. לעומת זאת, אם אתה מוכר מוצרים שמשפרים את חייהם של הלקוחות, הם יחזרו אליך שוב ושוב, ויביאו איתם את חבריהם ומשפחתם. וזה מה שמנחה אותנו.

כך שאנחנו עושים מאמצים אדירים ממש ב 360 מעלות:
עם ליווי נטורופתי על ידי מומחים,
שירות הלקוחות,
בביצוע בדיקות אולטרסאונד ייחודיות
וכמובן בתוספים עצמם וגאים ונרגשים מהתוצאות שהלקוחות מקבלים.  

איפה אפשר למצוא חברה לתוספי תזונה שמציעה את כל אלה על מנת למקסם את התוצאות בבריאות הלקוחות שלנו? התשובה היא – בצמח החיים”.

צמח החיים ברשתות החברתיות

אנחנו פוגשים את צמח החיים ברשתות החברתיות, ספר לנו על הפעילות שלכם ברשת.

“בעידן הרשתות החברתיות, יכולנו להגיע לעוד ועוד קהלים שחייהם השתנו לטובה בזכות תוספי התזונה שלנו. יחד עם זאת, בפלטפורמות הללו כל אחד יכול לכתוב דרך המקלדת את מה שהוא רוצה, ולעיתים יש גם מי שרק רוצים להשמיץ, לכתוב דברים שאינם נכונים ועוד. כל אחד הוא “מומחה” בשם עצמו וממליץ לקהל שלל המלצות.

“זה אתגר שכל מי שעוסק בשיווק ברשתות החברתיות נתקל בו, אבל גם כאשר אנו נתקלים בתגובות לא מכבדות, אנחנו משתדלים להעניק תשובות ענייניות ומכבדות. זו הדרך שאנו מאמינים בה. אנחנו תמיד מזמינים עוד ועוד אנשים לשאול שאלות, כי הן עוזרות לנו לייעל את שירות הלקוחות, לחדד את המסרים ולהעביר את כל המידע החשוב שיש מאחוריו ערך רב”.

נמרוד מוסיף כי הגישה הזו לא רק משמרת את אמון הלקוחות, אלא גם מחזקת את הקשר איתם. “השאלות של הלקוחות והמעורבות שלהם מעודדות אותנו להשתפר ולהתקדם. אנחנו רואים בכל אינטראקציה הזדמנות ללמידה ולהתפתחות, ותמיד שואפים לספק את המידע המהימן והמקצועי ביותר”.

על תזונה ומקצבים: התוספים שמעניקים זריקת מרץ לשתי קריירות

בין פעולה שיווק אחת לשנייה, נמרוד לא זנח את אהבתו הראשונה והיא המוסיקה.
נמרוד הוא מתופף מקצועי בוגר קולג’ למוזיקה בארה”ב, בעבר לימד באקדמיה למוסיקה, ובמשך שנים ליווה את מיטב האומנים בהופעות בכל רחבי הארץ ובתוכניות טלוויזיה רבות.

הוא בעל וותק רב ומומחה לתחום השיווק הדיגיטלי בו הוא פועל זה למעלה מ 20 שנים, ומסייע בקידום של עסקים ממגוון תחומים בארץ ובעולם.

נמרוד אלישר

אך האם הוא נעזר בעצמו בתוספי תזונה?

“בוודאי. הפייבוריטים שלי הם הליקוריץ’, שום שחור וכמוסות שמן קצח. אני משתמש בהם בעיקר בגלל הנטייה המשפחתית שלנו לכולסטרול וללחץ דם. אני עושה בהם שימוש יום-יומי ואני יכול להעיד כי מהרגע שהתחלתי להיעזר בהם השיפור היה מהיר מאוד, בעיקר בנוגע לנשימה.

כדי להגיע אל המשרד שלי צריך לטפס לא מעט מדרגות, ולאחר שבועיים שלקחתי את הליקוריץ’ המקורי, שמתי לב שאני עולה אותן בלי להתנשף כלל, דבר שהיה קשה לי קודם לכן. בנוסף, אני פשוט לא מרגיש עייף במהלך היום, ואין זה משנה אם אני עובד שעות ארוכות או נמצא בדרכים בדרך להופעות,  כאשר גם יכולת הריכוז שלי נשארת גבוהה”.

נמרוד, מה המסר שלך לקהל הלקוחות של צמח החיים?

“בעולם של תוספי תזונה, אנו גאים להציב סטנדרטים חדשים מתוך מטרה ברורה, לשפר את איכות החיים של לקוחותינו באמצעות תוספי תזונה מבוססי מחקר, בדיקות אולטרסאונד מתקדמות והענקת ליווי נטורופתי מקצועי.

במשך השנים אנו מתמודדים עם אתגרים רבים בשוק רווי תחרות ומידע מטעה. אך בזכות המחויבות שלנו להנגיש מידע איכותי ורחב בשקיפות מלאה על בריאות ותוספי תזונה, כזה שלקוחותינו לא היו נחשפים אליו בדרך אחרת, לצד השקעה בלתי מתפשרת במחקר ופיתוח, 

מרכז המידע של צמח החיים
קליק על התמונה למרכז המידע

בבדיקות אולטרסאונד, ייעוץ וליווי, ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, הצלחנו ליצור מערכת ייחודית במינה עם קהל לקוחות נאמן שהולך וצומח.

יש כאן מאמץ משותף של צוות מומחים מסור ומקצועי, שמאמין בשיפור מתמיד ובחדשנות, וגם בזכותכם. מי שפונים אלינו, שואלים, מתייעצים וממליצים. ביחד נמשיך לשפר ולהוביל”.

לסיום יש לך טיפים לתת ללקוחות?

בהחלט. אני לא איש מקצוע מתחום הבריאות אבל אני בתחום למעלה מ 20 שנים ואני יכול להמליץ על 4 דברים מתוך הניסיון  האישי והמקצועי שלי:

  1. פנו עוד היום ונצלו את הליווי הנטורופתי. מניסיון זאת ממש מתנה!
  2. כנסו למאגר המידע וקראו וצפו בתכנים. הם שווים זהב!
  3. הירשמו כמה שיותר מהר לבדיקות אולטרסאונד של עורקי הצוואר וכבד שומני. המידע שתקבלו הוא ממש קריטי לבריאות.
  4. אם רוכשים תוספים לעשות כל מאמץ לרכישה לטווח ארוך. כך מעלים את הסיכוי שלכם לקבל תוצאות מעולות וחוסכים הרבה כסף.
 

יש לך שאלות? בקשות?

אנחנו כאן עבורך!

לא ברור לך אילו תוספים מתאימים לך?

יש לך שאלות לגבי תוספים שלא מצאת להם תשובה באתר?

יש לך אתגר כזה אחר שמצריך מענה אישי מדויק?

יש שאלה שלא קיבלת עליה מענה משביע רצון?

מזמינים אותך לשלוח אלינו את הטופס שנמצא כאן למטה ונשמח לתאם לך שיחת כוונון ללא עלות.

קליק כאן!

הבחירה של נמרוד

יש לך שאלות?

ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או בקליק

רוצה מענה מהיר ואישי לשאלות שלך?
אנחנו כאן בשבילך.
מזמינים אותך לשיחת כוונון אישית ללא עלות עם הנטורופטית שגית ביבי.

שגית ביבי , מוסמכת לנטורופתיה (N.D*) וצמחי מרפא, בעלת ניסיון רב גם בתחום המקצועי ובתחום הייעוץ והשיווק של תוספי מזון. בעלת קליניקה מעל 17 שנים מומחית לטיפול טבעי בירידה במשקל, בעיות במערכת העיכול ובעיות מטבוליות.
מטפלת דרך התאמה אישית של תפריט תזונה, צמחי מרפא ותוספי מזון לזירוז תוצאות מהירות.

שגית תשמח לענות על השאלות שלך ולסייע לך לבחור בתוספים המתאימים לך.

לסיוע מהיר ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או באמצעות הטופס

רוצה קופון הנחה של 5% (כולל כפל הנחות) לרכישה הבאה שלך?

נרשמים בטופס ומקבלים מיני קורס דיגיטלי

3 מפתחות לבריאות

הכולסטרול הוא לא האויב - כל מה שלא סיפרו לך על כולסטרול

מיוחד למתמודדים עם לחץ דם גבוה, כולסטרול, סוכרת, שומנים בדם וטרשת העורקים. אשר לא מסתפקים בתשובות שהם מקבלים ורוצים יותר.
וכמובן לכל מי שבריאותם חשובה להם.

וקופון הנחה של 5% ( כולל כפל הנחות) לרכישה הבאה שלך!