Fraud Blocker

שנה חדשה היא גם הזדמנות חדשה לשיפור הבריאות

תקופת ראש השנה ויום כיפור היא פרק הזמן המושלם לעצור לרגע, להעריך את הדרך שעשינו בשנה החולפת ולהתמקד בהצלחות. גם אם לא תמיד השגנו כל מה שרצינו בצורה מושלמת,  חשוב לזכור כי כל צעד הוא חלק מההתקדמות בדרך ליעדים חדשים שנציב לעצמנו בשנה החדשה, בין אם מדובר בקריירה, לימודים, חיי זוגיות ומשפחה.

תמונה למאמר "שנה חדשה היא גם הזדמנות לשיפור בריאותי"

תוכן עניינים

שמירה על הבריאות - הבסיס לכל מטרה אחרת

הבסיס לכך שנוכל ליישם בצורה הטובה ביותר את כל המטרות שלנו הוא לשמור על הבריאות, והרי גם לאורך השנה בשעה שאנו נתקלים מדי פעם בקשיים מסוימים, אנחנו תמיד דואגים להזכיר לעצמנו העיקר הבריאות.

אולם להיות בריאים זה הרבה מעבר ללא להיות חולים, אלא כשאנחנו דואגים לבריאות שלנו אנחנו בעצם משפרים את איכות החיים, מונעים מעצמנו בעיות בריאותיות עתידיות, ובדרך הזו אנחנו יכולים להיות שקטים ופנויים לטפח את הקריירה, להיות הרבה יותר מרוכזים בלימודים, וכמובן נינוחים ומאושרים במערכת היחסים מול בני הזוג והילדים.

נכון, לפעמים קל להגיד אך קשה ליישם זאת, ואפילו מי שחיים ונושמים בריאות כמקצוע לאורך שנים ארוכות, לעיתים מוצאים את עצמם מתקשים להתמיד במה שעושה להם טוב.

למשל, ד”ר אורן מזרחי (PhD), אחד מחברי הצוות הנטורופתי שלנו שמייעץ ומלווה רבים בהקשר התזונתי שלהם, מספר על הקושי שהוא חווה לאחרונה:

 “במהלך השנה שחלפה רציתי יותר זמן לעצמי, כדי לעשות מדיטציות, יוגה וטכניקות של הגנה עצמית. לבצע פעילות ספורטיבית בדיוק כפי שעשיתי בעבר, אך לא עמדתי בכל היעדים הללו.

מה מנע ממני לעשות זאת? כמו רבים אחרים גם התירוץ שלי הוא שלא היה לי זמן. אבל זה לא באמת יכול לשמש כתירוץ, כי כשרוצים מאוד דבר מה, אפשר בהחלט למצוא את הזמן. אני כן לוקח בחשבון כי השנה האחרונה הייתה מאד מאתגרת, והיה חוסר במוטיבציה לעשות דברים ולבצע שינויים בגלל המצב בו אנו שרויים. אני יכול להעיד כי שמעתי לא מעט סיפורים מצד מטופלים שלי על כך בדיוק כפי שחוויתי בעצמי, על הקושי לצאת ולעשות, אבל אסור לנו להיכנע לזה.

 לכן לשמחתי בתקופה האחרונה כן הצלחתי למצוא את החלון לתרגל יוגה,  וזה בהחלט משפיע לטובה על הבריאות, היציבה, הגמישות וגם תורם למורל הרגשי שלי.

שנה חדשה היא גם הזדמנות חדשה לשיפור הבריאות

מומחה לרפואה טבעית PHD, נטורופת, רפואה סינית, רפואה טבעית גוף – נפש ואנטי אייג’ינג.
מעל 33 שנות נסיון וותק מקצועי.

בגלל השנה שעברנו, אני חושב שאנחנו צריכים להיות בהודיה תמידית על מה שיש, והחל מהשביעי לאוקטובר אני מבין עוד יותר את משמעות החיים. את המתנה הזו שקיבלנו ועל החשיבות לשמור עליה. זה אומר גם לשמור על הבריאות”.

שגית ביבי מוסמכת לנטורופתיה (N.D*) ומומחית לצמחי מרפא, מספרת גם היא על הקושי שחוותה במהלך השנה האחרונה ליישם דברים שביקשה לעצמה, על הצלחה חדשה וטיפ שכדאי ליישם כאן ועכשיו.

“במהלך השנה האחרונה ממצב בו הייתי מתאמנת במשך 3-4 פעמים בשבוע, התקשיתי למצוא את הזמן להמשיך לעשות זאת, גם בגלל מאורעות השנה האחרונה. אבל הבנתי כי הפעילות הגופנית הזו עושה לי טוב לנשמה כך שחזרתי לעשות זאת בכל הכוח.

בנוסף אימצתי לעצמי דבר נוסף, להגביר יותר את כמות הסיבים התזונתיים, הירקות, פירות וחלבונים בשעות הבוקר, במקום לאכול פחמימות. עכשיו אני עושה זאת גם כהכנה של הגוף לפני ימי החורף”.

שנה חדשה היא גם הזדמנות חדשה לשיפור הבריאות

מוסמכת לנטורופתיה (N.D*) ומומחית לצמחי מרפא העומדת בראש צוות הנטורופתים שלנו.

כל צעד נחשב - מעכשיו מתחילים להשיג את המטרות

לתזונה בריאה, פעילות גופנית, הקפדה על מספיק שעות שינה וכל פעולה חיובית אחרת יש חשיבות רבה, אך כדי להצליח לעמוד ביעדים שאנו מציבים לעצמנו, הצעד הראשון והחשוב הוא לעשות סיכום ביניים וללמוד מה המצב הבריאותי של הגוף שלנו.

רק לאחר מכן נוכל לבנות תוכנית מותאמת אישית, שתאפשר לנו להתמקד בדיוק בצרכים ובחוסרים שלנו, לתקן אותם בצורה ממוקדת ומדויקת, כך שנוכל להמשיך קדימה בביטחון וביעילות מקסימלית בכל התחומים השונים.

כיצד ניתן לעשות זאת? בין היתר על ידי שתי בדיקות חדשניות כמו CIMT לעורקי הצוואר ואיתור כבד שומני, שמאפשרות לקבל הצצה אמיתית למצב הבריאותי כאן ועכשיו.

למשל, אם אתם סובלים מעודף משקל, יתר לחץ דם, מעשנים או יש לכם היסטוריה משפחתית של כולסטרול גבוה או מחלות לב, בדיקת אולטרסאונד של עורקי הצוואר היא הכלי המדויק והזמין ביותר שיעזור לכם להבין את מצב העורקים שלכם. הבדיקה מאפשרת לזהות מוקדם את חדירת הכולסטרול לדפנות העורקים ולהימנע מסיכונים חמורים כמו טרשת עורקים ומחלות של כלי דם.

קחו בחשבון כי ככל שדפנות העורקים עבות יותר, זה סימן להצטברות כולסטרול. מצד שני, דפנות דקות ובריאות הן סימן לכך שאתם בכיוון הנכון וניתן להגיע לתוצאות הללו בעזרת הכוונה מקצועית ושינוי של אורח החיים לבריא יותר.

מאחר ועורקי הצוואר הם אינדיקטור חשוב למצב העורקים בגוף כולו, הבדיקה הזו מאפשרת לכם להקדים תרופה למכה ולנקוט בצעדים הנכונים.

ומה לגבי הכבד שלכם? כבד שומני נחשב לאחת מהתופעות הבריאותיות השקטות והמסוכנות ביותר. הסיבה לכך פשוטה, אתם פשוט לא מרגישים את זה, אבל הוא עלול להוביל לבעיות חמורות בלי שתשימו לב.

רק כדי לסבר את האוזן, כשליש מהאוכלוסייה מעל גיל 50 סובלים מכבד שומני, ובקרב בעלי משקל עודף המספרים מגיעים ל-60%. אבל כדאי לדעת שכבד שומני לא מתרחש רק אצל אנשים בעלי עודף משקל,  גם אנשים רזים עם כולסטרול טוב (HDL) נמוך עלולים לסבול ממנו.

כך שהבדיקות האלו יכולות להציל חיים, למנוע סיבוכים מיותרים ולשפר את איכות חייכם באופן משמעותי.

הצוותים המקצועיים של צמח החיים נמצאים כאן עבורכם, כדי לעזור לכם לגבש תוכנית עבודה המשלבת בתוכה את הבדיקות הרפואיות המתקדמות, ליווי תזונתי, ייעוץ לגבי תוספי התזונה השונים ועוד.

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר כחלק מהצעד החשוב הראשון בדרך לשנה חדשה טובה ובריאה הרבה יותר, בה תשיגו את היעדים שאתם מציבים לעצמכם בתחומים רבים.

יש לך שאלות? בקשות?

אנחנו כאן עבורך!

אם יש לכם שאלות נוספות או דברים שתרצו לדעת על עולם הנטורופתיה,
צוות הנטורופתים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם.
צרו עמם קשר לכל שאלה, כך שהם יוכלו לסייע לכם להבין יותר
ולמצוא את התשובות, הטיפולים והתוספים הנכונים לכם.

קליק כאן!

יש לך שאלות?

ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או בקליק

רוצה מענה מהיר ואישי לשאלות שלך?
אנחנו כאן בשבילך.
מזמינים אותך לשיחת כוונון אישית ללא עלות עם הנטורופטית שגית ביבי.

שגית ביבי , מוסמכת לנטורופתיה (N.D*) וצמחי מרפא, בעלת ניסיון רב גם בתחום המקצועי ובתחום הייעוץ והשיווק של תוספי מזון. בעלת קליניקה מעל 17 שנים מומחית לטיפול טבעי בירידה במשקל, בעיות במערכת העיכול ובעיות מטבוליות.
מטפלת דרך התאמה אישית של תפריט תזונה, צמחי מרפא ותוספי מזון לזירוז תוצאות מהירות.

שגית תשמח לענות על השאלות שלך ולסייע לך לבחור בתוספים המתאימים לך.

לסיוע מהיר ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או באמצעות הטופס

רוצה קופון הנחה של 5% (כולל כפל הנחות) לרכישה הבאה שלך?

נרשמים בטופס ומקבלים מיני קורס דיגיטלי

3 מפתחות לבריאות

הכולסטרול הוא לא האויב - כל מה שלא סיפרו לך על כולסטרול

מיוחד למתמודדים עם לחץ דם גבוה, כולסטרול, סוכרת, שומנים בדם וטרשת העורקים. אשר לא מסתפקים בתשובות שהם מקבלים ורוצים יותר.
וכמובן לכל מי שבריאותם חשובה להם.

וקופון הנחה של 5% ( כולל כפל הנחות) לרכישה הבאה שלך!