Fraud Blocker
לוגו צמח החיים מקבוצת ליקוטבע

איך המוצרים שלנו ב ValeoPro עוזרים להפוך את השינה שלך ל"שינה טובה"?
וגם מה אוכלים לפני השינה?

לקוחות רבים שלנו מדווחים על שיפור ברמות שונות של איכות החיים בעקבות שימוש בתוספים השונים באופן משולב או בנפרד – ורבים מספרים כי זמן מה לאחר התחלת השימוש בתוספים יש שיפור גם בשינה, במשך הזמן שלה, ברצף ובאיכות שלה.

הרשנו לעצמנו לבדוק קצת יותר לעומק האם יש לכך גם סיבה ביולוגית ולשמחתנו מצאנו כי למרבית הצמחים שבשימוש בתוספים שלנו יש השפעה מיטיבה גם בנושא הזה.

ליקוריץ

בראש ובראשונה לצמח הליקוריץ המשפר את משקעי הכולסטרול בעורקי הדם יש יתרונות רבים נוספים כשאחד מהם הוא משכך ומרגיע. מחקרים שונים בדקו את השפעת הליקוריץ על השינה.

דוגמאות למחקרים בהמשך

איך המוצרים שלנו ב ValeoPro עוזרים להפוך את השינה שלך ל"שינה טובה"? וגם מה אוכלים לפני השינה?

גדילטבע

בתוסף גדילטבע מצויים שלושה צמחי מרפא שלשניים מהם הגדילן המצוי והשכיזונדרה הסינית, איכויות שנחקרו ונמצאו כי השפעתן מיטיבות לשינה.

דוגמאות למחקרים בהמשך

איך המוצרים שלנו ב ValeoPro עוזרים להפוך את השינה שלך ל"שינה טובה"? וגם מה אוכלים לפני השינה?

גלוקוטבע

תוסף נוסף שפותח על ידינו ובין מרכיביו גם צמחי מרפא שנחקרו גם בהקשר לשיפור איכות השינה הוא גלוקוטבע שבו חמישה צמחי מרפא שלושה מהם פטריית ריישי, חילבה ועלי ארטישוק, יש ממצאים מחקריים חיוביים לגבי ההשפעה שלהם על השינה.

דוגמאות למחקרים בהמשך

איך המוצרים שלנו ב ValeoPro עוזרים להפוך את השינה שלך ל"שינה טובה"? וגם מה אוכלים לפני השינה?

השפעות מיטיבות של ויטמין D על איכות השינה:
וויטמין D הוא רכיב תזונתי חיוני הנחוץ לתפקוד תקין של כלל הגוף האנושי. ברובו, הוויטמין D מיוצר בעור כתגובה לחשיפה לקרני השמש UVA/ UVB. וויטמין D משתלב במספר תהליכים בגוף ומשפיע על מגוון מערכות ותהליכים בו, לרבות השפעה על השינה.
קשרים בין ויטמין D לשינה ולאיכות השינה נחקרו במחקרים שונים.

דוגמאות למחקרים בהמשך

איך המוצרים שלנו ב ValeoPro עוזרים להפוך את השינה שלך ל"שינה טובה"? וגם מה אוכלים לפני השינה?

אומגהמור

תוסף חדש המכיל ריכוז גבוה של חומצת DHA החיונית ביותר מבין חומצות השומן המרכיבות את קבוצת אומגה 3 המיוצרת מאצות ובשילוב של ויטמין D. מחקרים מדעיים קיימים – סיפקו עדויות מבטיחות ליתרונות הפוטנציאליים שלהם בשיפור איכות השינה וניהול הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים כאחד.

דוגמאות למחקרים בהמשך

איך המוצרים שלנו ב ValeoPro עוזרים להפוך את השינה שלך ל"שינה טובה"? וגם מה אוכלים לפני השינה?

שילוב של מזונות עשירים באומגה 3 בדיאטה או בחינת תוספי מזון המכילים אומגה 3 עשוי להיות גישה משלימה ונכונה לשיפור איכות השינה, במיוחד עבור אנשים החווים הפרעות שינה.

חומצות שומן אלו מצויות בשפע גם בדגים שומניים, זרעי פשתן, זרעי צ’יה, אגוזי מלך ומקורות צמחיים נוספים.ולכן גם אכילת אגוזים /שקדים וכד’ בארוחת הערב תוכל לסייע לשינה טובה יותר.
התוספים שלנו בחברת ליקוטבע מורכבים כולם מצמחי מרפא איכותיים במטרה לשפר סימפטומים כמו פלאק בעורקים, כולסטרול לא מאוזן, סוכרת, כבד שומני וכאשר אלה מטופלים הגוף מפנה לעצמו אנרגיה ומשאבים לתפקודים נוספים ומשפר את התקינות גם ביתר מערכות הגוף- העיכול, הדם, הלב, העצבים, המוח וכמובן גם על השינה..

דוגמאות למחקרים שהוזכרו מוקדם יותר>>

איך המוצרים שלנו ב ValeoPro עוזרים להפוך את השינה שלך ל"שינה טובה"? וגם מה אוכלים לפני השינה?

מה אוכלים כדי לישון טוב יותר?
שינה טובה היא אחד מהתנאים החשובים לשמירה על איכות חיים ולתפקוד טוב של מערכות הגוף. ניתן לסייע לשינה טובה כמו לבעיות נוספות גם באמצעות שינויים אפילו קטנים בתזונה, וביצוע פעילות גופנית מסודרת בצורה שגרתית.

לדברי שגית ביבי מוסמכת לנטורופתיה (N.D*) וצמחי מרפא, בעלת קליניקה לטיפול טבעי בירידה במשקל, בעיות במערכת העיכול ובעיות מטבוליות מזה כ17- שנים.

“מומלץ לצרוך בשעות הערב בעיקר מזונות המכילים טריפטופן – טריפטופן הינה חומצת אמינו חיונית המשמשת כחומר מוצא לסרוטונין (מעביר עצבי). טריפטופן נמצאת במזונות כגון דגים (סלמון, טונה, הליבוט, פירות ים), שיבולת שועל, סויה, שומשום, עוף, הודו, גרעיני דלעת, זרעי חמניות, חומוס ועוד.

מזונות עשירים בסידן ובמגנזיום כגון טחינה, שומשום מלא, שקדים, אגוזי מלך, מוצרי סויה, ירקות ירוקים וקטניות אשר מסייעים להרגעת מערכת העצבים.

חומצות שומן חיוניות מסוג אומגה 3 המצויות בדגי ים צפוני (סלמון, מקרל) וזרעי פשתן. חומצות שומן אלו חשובות לשלמות ותקינות תאי הגוף ולתפקוד תקין של מערכת העצבים. כמו כן, הן מפחיתות ייצור הורמונים פרוסטגלנדינים מעוררי דלקת ומגבירות את הייצור הורמונים פרוסטגלנדינים מפחיתי דלקת וכתוצאה מחזקות את פעילות מערכת החיסון.

גם לחומצות שומן חיוניות המצויות במזונות כגון אגוזים, שקדים, זרעים ושמן זית. יכולה להיות השפעה טובה. חשוב לציין כי יש לצרוך אגוזים, שקדים וזרעים בצורתם הטבעית (ללא קלייה) משום שקלייתם גורמת לחמצון והרס החומרים החיוניים.

מזונות המכילים ויטמיני B כגון: דגנים מלאים (אורז מלא,שיבולת שועל, קינואה, גריסים וכד’), קטניות (עדשים, שעועית וכד’), ירקות (ירקות ירוקים עליים, נבטים, ירקות שורש וכד’), פירות (תפוחים, אגסים, פפאיה וכד’) ושמרי בירה. ויטמיני B חיוניים לשמירה על בריאות מערכות הגוף בכלל ומערכת העצבים בפרט.

אם צורכים פחמימות אז חשוב להקפיד על שימוש בפחמימות מורכבות כגון דגנים מלאים אשר שומְרוֹת על אנרגיה זמינה ומונעות עלייה וירידה חדה ברמות הסוכר בגוף.
וכמובן לשלב ירקות ופירות כמקור לנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים החיוניים לפעילות תקינה של מערכות הגוף.”

איך המוצרים שלנו ב ValeoPro עוזרים להפוך את השינה שלך ל"שינה טובה"? וגם מה אוכלים לפני השינה?

אך גם אם לא צורכים בארוחת הערב כל יום דגים /אגוזים וכד’ חשוב מאוד להפחית צריכה של מאכלים שמקשים ומפריעים לאיכות השינה כמו:
ממריצים – צריכת יתר של ממריצים כגון קפאין (תה, קפה), שוקולד ומשקאות קלים עלולה לגרום או להחמיר הפרעות שינה.

משקאות אלכוהוליים – האלכוהול עלול להפחית את רמות הסוכר בדם, לפגוע באיכות השינה (פגיעה בשנת REM) ולמנוע ספיגה של ויטמיני B (בעיקר B6, B1, וחומצה פולית) אשר חיוניים לתפקוד תקין של מערכות הגוף בכלל ומערכת העצבים בפרט.

מזונות אשר עלולים לגרום לרגישות, גזים או נפיחויות במערכת העיכול ולפגום באיכות השינה. לדוגמא קטניות או ירקות כרוביים.

פחמימות פשוטות כגון סוכר, קמח לבן, עוגות ועוגיות. צריכת פחמימות פשוטות גורמת לעלייה וירידה מהירה ברמת הסוכר בדם המביאה לשחרור של הורמונים כגון אדרנלין ונור-אדרנלין אשר ממריצים את מערכת העצבים הסימפטטית וגורמים לחוסר איזון עצבי.

מזונות המכילים שומן רווי- בשר בקר, מזון מעובד, מרגרינה, חמאה, שמנים מזוקקים. שומנים מסוג זה פוגעים בפעילות של מסוג אומגה 3.

וכמובן באופן כללי מומלץ להימנע ממזונות תעשייתיים, מעובדים ומשוּמרים המכילים צבעי מאכל וחומרי טעם וריח אשר מחלישים את תפקוד מערכות הגוף.”

ומה לגבי ארוחות ליליות?
“חשוב לשמור על רמת סוכר יציבה במהלך הלילה ולכן מומלץ להימנע מארוחות ליליות. עם זאת, במידה וקיים רעב רצוי לאכול פחמימות מורכבות ומזונות המשרים שינה כמו דייסת שיבולת שועל (עשירה בטריפטופאן), דגנים מלאים, גרעיני דלעת, שקדים, אבוקדו, בננה וכד”.

ניתן להסתייע באחד משני חטיפי האגוזים המועשרים בחלבון אפונה שהעלנו לאתר לכבוד החג – שגם משתתפים במבצעים שלנו לתקופת חגי תשרי.

לסיכום-
אם אחרי המייל הזה יש לך רצון חזק לישון אנחנו יכולים רק לאחל שוב שתהיה לך ולכולנו שנה טובה ושינה טובה.

אנחנו כמובן תמיד פה להמליץ ולייעץ וגם לשמוע על השפעות טובות של התוספים.

יש לך שאלות?

ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או בקליק

רוצה מענה מהיר ואישי לשאלות שלך?
אנחנו כאן בשבילך.
מזמינים אותך לשיחת כוונון אישית ללא עלות עם הנטורופטית שגית ביבי.

שגית ביבי , מוסמכת לנטורופתיה (N.D*) וצמחי מרפא, בעלת ניסיון רב גם בתחום המקצועי ובתחום הייעוץ והשיווק של תוספי מזון. בעלת קליניקה מעל 17 שנים מומחית לטיפול טבעי בירידה במשקל, בעיות במערכת העיכול ובעיות מטבוליות.
מטפלת דרך התאמה אישית של תפריט תזונה, צמחי מרפא ותוספי מזון לזירוז תוצאות מהירות.

שגית תשמח לענות על השאלות שלך ולסייע לך לבחור בתוספים המתאימים לך.

לסיוע מהיר ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או באמצעות הטופס

Verified by MonsterInsights