Fraud Blocker

אך יודעים שהתוספים עובדים?

כשפתחנו את דלתות צמח החיים לפני כ-16 שנים, היה לנו חזון ברור, לשפר את בריאותם של אנשים.

התחלנו בקטן, עם תוסף תזונה אחד, איכותי במיוחד שלא נראה קודם לכן בישראל – ליקוריץ’ המקורי המיצוי הפטנטי, פרי הפיתוח של מפעל פיטנס בקריית שמונה המבוסס על המחקר של פרופ. מיכאל אבירם בבית החולים רמב”ם ובטכניון, מתוך הבנה שהוא המפתח לבריאות העורקים.

אך יודעים שהתוספים עובדים?

אולם עם הזמן הבנו משהו עמוק יותר. המשימה שלנו היא מעבר לשיווק של תוספי תזונה, גם אם אלה תוספים מוכחים מדעית כיעילים. הבנו כי אנחנו נמצאים במסע גדול ומורכב בו אנו מובילים את קהל לקוחותינו לשינוי של אורח החיים לבריא יותר, כזה שאף מציל חיים.

תוכן עניינים

הבדיקות המקדימות שמספרות את כל האמת על המצב הבריאותי שלנו

השאלה המרכזית שאנו נשאלים עליה שוב ושוב היא: כיצד אנו יודעים כי תוספי התזונה שלנו אכן עושים את העבודה?

את התשובה המלאה תגלו בהמשך המאמר, אך עוד קודם לכן. למרות שחלק מרכזי בפעילות שלנו נע סביב תוספי התזונה, השינוי שאנו ממליצים לעבור אינו כולל בתוכו רק את תוספי התזונה השונים, אלא כדאי להתחיל אותו עם בדיקות רפואיות מעמיקות וחדשניות שאנחנו מבצעים – בדיקת CIMT אולטרסאונד של עורקי הצוואר ובדיקת כבד שומני.

רק כדי לסבר את האוזן, את הבדיקות המתקדמות אנו מבצעים בעזרת מכשיר אולטרסאונד המתקדם מסוגו אשר ניתן למצוא רק במספר מצומצם של בתי חולים ואצלנו בלבד.

מדוע בחרנו להשקיע במכשיר אולטרסאונד יקר ומתקדם כל כך? התשובה לכך פשוטה. בדיקות הדם השגרתיות שרוב האנשים עוברים בקופות החולים מספקות הצצה על מצב הבריאות, אך הן אינן חושפות את התמונה המלאה. אנחנו רצינו לראות את כל התמונה, לכן השקענו בטכנולוגיה מתקדמת הרבה יותר.

בדיקת CIMT אולטרסאונד לעורקי הצוואר היא הכלי שמאפשר לנו לבחון את  עובי דופן העורקים בצוואר בצורה מדויקת, ומכאן להשליך על  מצב כלי הדם. עיבוי של דופן העורק עשוי להצביע על הצטברות פלאק, כלומר כולסטרול שחדר אל העורקים וסתם אותם, דבר שמעלה את הסיכון למחלות לב וכלי דם.

זהו גילוי שאסור לזלזל בו. זיהוי מוקדם של הצטברות פלאק יכול להציל חיים. לכן, זו לא בדיקה שגרתית, אלא כלי קריטי שמונע בעיות חמורות הרבה לפני שהן מתפרצות.

בנוסף, בדיקת אולטרסאונד כבד שומני מתקשרת ישירות למצב העורקים, זאת מאחר והכבד הוא איבר מפתח בתהליך חילוף החומרים ובשמירה על רמות השומנים בדם. מצב של כבד שומני הוא בעיה שכיחה שרוב האנשים אינם מודעים אליה, אך היא עלולה לגרום לסיבוכים בריאותיים חמורים. לכן באמצעות הבדיקה הזו אנחנו יכולים לאבחן את מצב הכבד בצורה מדויקת ולפעול בהתאם בדרך לשיפור התפקוד שלו.

אך יודעים שהתוספים עובדים?

לא נשארים לבד עם תוצאות הבדיקות

לאחר שהמטופלים עוברים את הבדיקות המעמיקות הללו וביחד איתם אנו מקבלים תמונה ברורה על מה שמתרחש בכלי הדם ובכבד, אנחנו לא משאירים אותם לבד עם התוצאות בלבד. כאן מתחיל שלב נוסף במסע הבריאות שלנו והוא ייעוץ נטורופתי מותאם אישית.

הנטורופתים שלנו לא רק מסתמכים על התוצאות היבשות של הבדיקות, אלא משקללים אותן יחד עם הרגלי התזונה, הפעילות הגופנית ואורח החיים של הלקוחות. בדרך זו כל תוצאה נבדקת ומנותחת בצורה מעמיקה כדי לבנות תוכנית פעולה אישית.

זו הסיבה מדוע אנחנו לא ממליצים לקחת תוספי תזונה בצורה עיוורת או על פי תחושת בטן, אלא כל תוסף תזונה שאנחנו ממליצים עליו נבחר בקפידה בהתאם למצב הבריאותי שנחשף בבדיקות והומלץ במהלך הייעוץ.

אך יודעים שהתוספים עובדים?

אז איך יודעים כי תוספי התזונה עושים את העבודה?

בתחילת המאמר הבטחנו לגלות כיצד אנו יודעים כי תוספי התזונה שלנו אכן עושים את העבודה, אבל לפני שנגיע לכך, נשמח לשתף אתכם בתהליך שהוביל אותנו לפיתוח כל אחד ואחד מהם.

כל תוסף תזונה נולד מתוך צורך אמיתי, כאשר תוסף תזונה אחד הוביל ליצירת תוסף תזונה שני, והשילוב המושלם בין כולם הוא זה שמעניק להם את הכוח הרב לשמור על בריאות העורקים.

כאמור תחילת הדרך הייתה עם ליקוטבע, ואחריו הגיע תוסף התזונה שום שחור  מותסס, שעוזר להעלות את רמות ה-HDL ולשמור על עורקים נקיים.

בהמשך הצטרף תוסף התזונה מורינגה, שמסייע במיוחד למי שמתמודדים עם סוכרת, כשהיא מתמודדת עם החמצון המוגבר של הכולסטרול הנגרם מהמחלה. לאחר מכן, פיתחנו את גלוקטבע, שהוא תוסף חיוני בהורדת רמות הסוכר, המותאם לסוכרתיים ולאלו שבמצב טרום סוכרת.

כדי למקסם את האפקטיביות של כל התוספים, ייצרנו את ה-ויטמין D, המעמיק את הספיגה ומייעל את השפעתם. לאחר מכן, הגיע הגדילטבע שמטפל בכבד שומני, ולבסוף הדובדבן שעל הקצפת, השמן קצח שהוא גם השותף המושלם לליקוטבע.

ליקוריץ המקורי

שום שחור מותסס

גלוקוטבע

ויטמין D3 ליפוזומלי

ויטמין D3 ליפוזומלי

אז כיצד אנחנו יודעים שתוספי התזונה מביאים לתוצאות מיטביות?

הבדיקות שלנו הן אמצעי המדידה המדויק שמוכיח את ההשפעה שלהם על הגוף בזמן אמת, וזו בדיוק הסיבה מדוע התוספים שלנו הם חלק אינטגרלי ממערכת שלמה הכוללת את הבדיקות המקדימות ולאחריו הייעוץ והמעקב המתמיד שמטרתו להביא לשיפור מדיד וברור בבריאות.

לכן פרק זמן מסוים לאחר הבדיקה הראשונה ותחילת נטילת התוספים, אנו מזמינים את המטופל לבצע בדיקה חוזרת ממנה אנו למדים על השיפור במצב הבריאותי, והתוצאות שאנחנו רואים בשטח מדברות בעד עצמן.

כך שאנחנו לא מנחשים דבר ולא מספרים סיפורים, אלא יודעים באופן וודאי כי מי שלא עובר את הבדיקות שאנו מציעים פשוט מפספס הזדמנות קריטית לדעת על מצבו הבריאותי האמיתי.

יש אחריות לתוצאות?

בהחלט! מי שרוכש חבילת ליקוטבע למשך שנה ומבצע את הבדיקה לפני ואחרי השימוש בתוסף, יכול לקבל מאיתנו אחריות לתוצאות. האחריות היא רק בתיאום עם שירות הלקוחות.

כיצד אנחנו יכולים להבטיח אחריות לתוצאות? פשוט מאוד. אם הבדיקה תראה שהצלחנו לעצור או להפחית את הצטברות הפלאק בעורקים, עשינו את שלנו. אחרת אתם פשוט לוקחים תוספים כאלה ואחרים בלי לדעת אם הם באמת עובדים.

תוספי התזונה  שלנו, ובראשם הליקוטבע ליקוריץ’ המקורי, מספקים אתה תוצאות זה למעלה מ 16 שנים והם הסיבה להצלחה שלנו.

שיפור בריאותי אינו רק עניין של תחושות או השערות, אלא הוא מבוסס על ידע ומעקב קפדני, וזה בדיוק מה שאנחנו עושים בצמח החיים.

הדרך שאנו מציעים לשיפור הבריאות ומניעת מצבים מורכבים מתחילה בבדיקות המתקדמות ביותר, ממשיכה בליווי נטורופתי צמוד, ומשלבת תוספי תזונה המותאמים במיוחד למצבכם. זו לא רק דרך לטפל בבעיות קיימות, אלא כלי יעיל למניעה מוקדמת ולשמירה על בריאותכם.

יש לך שאלות? בקשות?

אנחנו כאן עבורך!

אם יש לכם שאלות נוספות או דברים שתרצו לדעת על עולם הנטורופתיה,
צוות הנטורופתים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם.
צרו עמם קשר לכל שאלה, כך שהם יוכלו לסייע לכם להבין יותר
ולמצוא את התשובות, הטיפולים והתוספים הנכונים לכם.

קליק כאן!

יש לך שאלות?

ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או בקליק

רוצה מענה מהיר ואישי לשאלות שלך?
אנחנו כאן בשבילך.
מזמינים אותך לשיחת כוונון אישית ללא עלות עם הנטורופטית שגית ביבי.

שגית ביבי , מוסמכת לנטורופתיה (N.D*) וצמחי מרפא, בעלת ניסיון רב גם בתחום המקצועי ובתחום הייעוץ והשיווק של תוספי מזון. בעלת קליניקה מעל 17 שנים מומחית לטיפול טבעי בירידה במשקל, בעיות במערכת העיכול ובעיות מטבוליות.
מטפלת דרך התאמה אישית של תפריט תזונה, צמחי מרפא ותוספי מזון לזירוז תוצאות מהירות.

שגית תשמח לענות על השאלות שלך ולסייע לך לבחור בתוספים המתאימים לך.

לסיוע מהיר ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או באמצעות הטופס

רוצה קופון הנחה של 5% (כולל כפל הנחות) לרכישה הבאה שלך?

נרשמים בטופס ומקבלים מיני קורס דיגיטלי

3 מפתחות לבריאות

הכולסטרול הוא לא האויב - כל מה שלא סיפרו לך על כולסטרול

מיוחד למתמודדים עם לחץ דם גבוה, כולסטרול, סוכרת, שומנים בדם וטרשת העורקים. אשר לא מסתפקים בתשובות שהם מקבלים ורוצים יותר.
וכמובן לכל מי שבריאותם חשובה להם.

וקופון הנחה של 5% ( כולל כפל הנחות) לרכישה הבאה שלך!