Fraud Blocker

סוכרת ובריאות העורקים

מניעה והתמודדות עם סוכרת וטרום סוכרת בדרך הטבעית

תוכן עניינים

“מגפת הסוכרת” שמתפשטת בעולם כולו בעידן הנוכחי, מתפשטת גם פה אצלנו בארץ, אל תקלו ראש בדבר ואל תחשבו כי מדובר בסיסמאות הפחדה חלולות,
כי הסטטיסטיקות מדברות בעד עצמן, ומראות לנו חד וחלק כי יש דברים בגו.

אחוז תחלואת הסוכרת בארץ זינק בשנים האחרונות בלא פחות מ-5% – יותר מפי 2 מקצב גידול האוכלוסייה בישראל – ומיליוני ישראלים לוקים במחלה או נמצאים במצב קדם סוכרתי.

סוכרת סוג 2 היא מחלה כרונית שבה הגוף מתקשה לעבד סוכר כראוי, מה שמוביל לעלייה ברמות הסוכר בדם.
היווצרות פלאק בעורקים עשויה להתרחש כתסמין של הפרעות במערכת הלימפה או הדם, ויכולה להיות תוצאה של מחלות שונות כמו טרשת עורקים, התקף לב או סוכרת.

איכות הכולסטרול הוא מונח שטבע פרופ. מיכאל אבירם מהטכניון,
המונח בא לתאר את ההבדל בין כמות הכולסטרול שנמצאת בדם לבין רמת חמצון הכולסטרול הגורמת לו לשקוע בעורקים ולחסום אותם.
לצערנו, בדיקות הדם הסטנדרטיות שמבצעים בקופות החולים מראות רק את כמות הכולסטרול ולא את רמת החמצון שלו. אך ההתמודדות האמתית היא עם חמצון הכולסטרול ושקיעתו בעורקים – מה שנקרא- טרשת עורקים.

הסוכרת מעלה את רמות חמצון הכולסטרול בצורה משמעותית.

באתר איגוד רופאי המשפחה בישראל פורסם כי:
“חולי סוכרת מסוג 2 נמצאים בסיכון מוגבר פי 4-2 ביחס לכלל האוכלוסייה, למחלות לב וכלי דם (Cardiovascular disease) בשל טרשת העורקים המוקדמת. כ-80-75 אחוז מחולי סוכרת מסוג 2 מתים מטרשת העורקים וסיבוכיה.”

מחקרים מצאו כי קיים קשר בין סוכרת מסוג 2 לבין פלאק בעורקים שיכול לבוא לידי ביטוי במספר דרכים:

דלקת כרונית משמשת גורם ראשי לפיתוח סוכרת סוג 2 ולפלאק בעורקים. מחקרים רבים מראים קשר בין דלקת כרונית להתפתחות סוכרת סוג 2 ולמחלות לב ועורקים אחרות. לדוגמה, מחקר שפורסם במגזין “Diabetes Care” בשנת 2018 מצא קשר בין רמות נמוכות של דלקת בגוף ובין הערכת הסיכון לפיתוח סוכרת סוג 2.

סוכרת סוג 2 מתפתחת כתוצאה מהפרעות במטבוליזם של הסוכרים והפחמימות. הרמות הגבוהות של סוכר בדם, כמו גם רמות גבוהות של אינסולין בגוף (במיוחד במקרה של סוכרת סוג 2), עשויים לגרום לפיתוח פלאק בעורקים.

פלאק זה נוצר משום שהרמות הגבוהות של הסוכר בדם הופכות לשומן עודף שמתחמצן ושוקע בעורקים. וגם הסוכר עצמו עלול לגרום לפגיעה בקירות העורקים, וכתוצאה מכך מתחילים תהליכי דלקת ואיבוד של הגמישות בעורקים, מה שמוביל גם להופעת פלאק.

תזונה הכוללת כמות גבוהה של פחמימות תורמת להגברת משקל הגוף ולרמות סוכר גבוהות בדם שעלולות להתפתח למצב של סוכרת. שמירה על משקל גוף תקין ועל התזונה יכולה מאוד להשפיע על סוכרת גם אחרי שהופיע ובוודאי למנוע את הופעתה אם דואגים לכך מראש.

חוסר בפעילות גופנית, מהווה מקדם לפיתוח סוכרת סוג 2 ולפלאק בעורקים. פעילות גופנית שוטפת של לפחות חצי שעה ביום עשויה לסייע בשיפור רמות הסוכר בדם ובשמירה על בריאות העורקים.

“מכיוון שגופו של החולה הסוכרתי אינו מייצר אינסולין – המחדיר את הסוכר מהדם לתאים – או שאינו מסוגל להשתמש בו ביעילות, הסוכר מצטבר בדם ברמות גבוהות ומתפרק לתוצרים בעלי פוטנציאל חמצון גבוה (רדיקלים חופשיים).
בתוך כך נוצרת בגוף עקה חמצונית, שבעקבותיה עלולות הכליות להפסיק לתפקד עורקי הלב עלולים להיות מוצרים ורשתית העין יכולה להיפגע.
עקה חמצונית מבטא את חוסר האיזון בדם בין הגורמים המחמצנים –הרדיקלים החופשיים Free radicals למיניהם, לבין הגורמים המנטרלים אותם, דהיינו את העודף הכמותי של הרדיקלים החופשיים ביחס לנוגדי החמצון. (Anti- Oxidants).”

דר. פוגלמן מבית החולים רמב”ם

מחקרים על הקשר בין סוכרת סוג 2 לפלאק בעורקים ולמחלות לב נוספות

מחקר שפורסם בכתב העת Diabetes Care בשנת 2012: הביא להעלאה בטיפול בפלאק בעורקים בטיפול נמרץ יותר מבעבר, לאור ההתקדמות בידע על קשרים בין סוכרת סוג 2 ומחלות לב. הוא הדגים כי ניתוח וטיפול בפלאק בעורקים יכול להפחית את הסיכון לאירועים לבביים אצל אנשים עם סוכרת סוג 2.

מחקר שפורסם בכתב העת Atherosclerosis משנת 2016: בדק את הקשר בין סוכרת סוג 2 ובין פלאק בעורקים ומצא קשר בין השניים. הוא הציע כי מניעת או טיפול בפלאק בעורקים יכול לשפר את תוצאות הסוכרת ולהפחית את הסיכון למחלות לב.

מחקר שפורסם בכתב העת Diabetes, Obesity and Metabolism בשנת 2019: חקר את הקשר בין מדדים של פלאק בעורקים ובין סוכרת סוג 2. הוא מצא קשר חיובי בין המשתנים, המעיד על התלבטות גורמים כמו עיכול וסוכרת סוג 2 בהתפתחות פלאק בעורקים.

בריאות כלי הדם

עם מה אנחנו מתמודדים כאן

יעילות הורדת רמת הגלוקוז במניעת סיבוכי הסוכרת

הגישה הטבעית להתמודדות עם סוכרת וטרום סוכרת

הגישה הטבעית להורדת סוכרת מתמקדת בעיקר באורח חיים בריא ומאוזן המשלב תזונה נכונה בסיוע של תוספי תזונה טבעיים בעלי יעילות מוכחת ופעילות גופנית סדירה.

תזונה עשירה בסיבים תזונתיים, ירקות טריים, פירות במידה, חלבונים רזים ושומנים בריאים יכולה לתרום לשמירה על רמות הסוכר בדם בגבולות התקינים.

בנוסף, פעילות גופנית כהליכה, רכיבה על אופניים או יוגה מסייעת בהגברת הרגישות לאינסולין ועוזרת בשמירה על משקל גוף תקין.

הקפדה על שתיית מים וניהול מתחים בעזרת מדיטציה או טכניקות נשימה יכולים גם הם להיות חלק מהפתרון הטבעי לניהול מחלת הסוכרת.

מניעה והתמודדות בדרך הטבעית עם סוכרת וטרום סוכרת

התוספים של צמח החיים לסיוע בהתמודדות עם סוכרת וטרום סוכרת

GLU1000

גלוקוטבע

תמציות מרוכזות של חמישה צמחי מרפא אשר כל אחד מהם הוכח במחקרים רבים כמסייע בהורדת רמת הסוכר בדם באופן טבעי.

כל אחד מהצמחים המרכיבים את הגלוקטבע הוא צמח ידוע ומוכר ברפואת צמחי המרפא, הן בגישה המסורתית והן בגישה המודרנית, בכל הקשור לאיזון רמות סוכר בדם. כל הצמחים מאושרים לשימוש ועומדים בתקן המחמיר ביותר של משרד הבריאות.

ליקוטבע ליקוריץ' המקורי

ליקוריץ' המקורי -ליקוטבע

התוסף היחיד שיעילותו הוכחה במחקרים בהורדת חמצון הכולסטרול ומניעת שקיעתו בעורקים. בעזרתו ניתן לשמור על כלי הדם נקיים ולהקטין את הסיכון למחלות לב ושבץ מוחי.

למעלה מ 16 שנות הצלחה עם אלפי לקוחות שכבר צורכים את תוסף הליקוריץ' המקורי והצליחו לשנות את חייהם. המיצוי היחיד המופק משורש הליקוריץ' שעבר 2 מחקרים מדעיים וקליניים במסגרתם הוכח כמסייע בטיפול בטרשת עורקים.

Mor

מורינגה

עלי הצמח הייחודי מכילים ויטמינים, מינרלים, ברזל ונוגדי חמצון ברמות גבוהות. החומרים הפעילים בתוך צמח המורינגה בעלי תכונות אנטי-בקטריליות.

הם מספקים הגנה על הכבד, מעניקים בוסט של ברזל לנשים הרות, מסייעים לשיפור פרופיל השומנים בדם, מסייעים באיזון בלוטת התריס ובוויסות רמות הסוכר, לצד יתרונות בריאותיים רבים נוספים.

שמן קצח (+ויטמין D) Thymoquin 3%

כמוסות שמן קצח Thymoquin 3%

הכלאת זני קצח ייחודית שהובילה לייצור שמן קצח יחיד מסוגו בעולם שהודות להפקתו בכבישה קרה הביא לריכוז החומר הפעיל תימוקווינון לכמות של 3% ולהפחתה מקסימלית של חומצות השומן החופשיות (1.25% בלבד).
לראשונה בכמוסות המאפשרות בליעה של שמן קצח איכותי ללא הטעם המריר.
ממחקרים קליניים שביצעו על השמן נמצא כי שימוש בהורדת רמות סוכר ועמידות לאינסולין לאיזון רמות קורטיזול- הורמון הסטרס ועוד.

לקוחות צמח החיים ממליצים

מארזי חסכון לסיוע בהתמודדות עם סוכרת וטרום סוכרת

יש לך שאלות?

ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 04-9014848
או באמצעות הטופס ונשמח לסייע

רוצה קופון הנחה של 5% (כולל כפל הנחות) לרכישה הבאה שלך?

נרשמים בטופס ומקבלים מיני קורס דיגיטלי

3 מפתחות לבריאות

הכולסטרול הוא לא האויב - כל מה שלא סיפרו לך על כולסטרול

מיוחד למתמודדים עם לחץ דם גבוה, כולסטרול, סוכרת, שומנים בדם וטרשת העורקים. אשר לא מסתפקים בתשובות שהם מקבלים ורוצים יותר.
וכמובן לכל מי שבריאותם חשובה להם.

וקופון הנחה של 5% ( כולל כפל הנחות) לרכישה הבאה שלך!